Inlägg från: sissi81 |Visa alla inlägg
  • sissi81

BF Maj 2014

Här hoppar väl jag på också då.

Plussade för nån vecka sen o är idag i vecka 5+3. En liten sladdis på G då det var 10 år sen sist  

• sissi81
    tobiq skrev 2013-09-14 20:05:46 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Jag har plussat IDAG!;) BF blir 24-25 maj enligt uträknaren. Jag har fått väldigt svaga plus men har ett par dar kvar till BIM och har inte använt morgonurin, då borde man väl ändå kunna lita på två positiva test?

He he ja mitt streck var inte mycke starkare kan jag säga. Men det var det inte med mina 2 tidigare barn heller.
    Grattis.
     Ska bli underbart med försommar-bebisar <3  
  • sissi81
    mala01 skrev 2013-09-15 05:52:44 följande:
    Hej! Hoppar gärna in här med. Väntar mitt tredje barn den 17 maj! Äntligen, men kan fortfarande inte riktigt lita på att det stämmer!

O vi är beräknade den 15:e. Nära varann då
  • sissi81
    Lindhaz skrev 2013-09-14 20:38:59 följande:
    Behöver lite lugnande ord! Växtvärken i magen är väldigt svag (knappt där)'och brösten gör bara super lite ont! Är så orolig att något är fel :( är i 5+0 idag! Är lite tröttare än vanligt. Sen inget mer! Min förra graviditet (född-12) kände jag super tydligt typ Hela tiden :(

Jag känner inte heller mycke denna gången, förutom att jag är så satans trött samt lite lite smått illamående. De andra 2 mådde jag pyton med.
  • sissi81
    emmita skrev 2013-09-15 16:01:53 följande:
    Hoppar in här:) väntar vårt andra barn i slutet av maj, plussade i fredags :)

Grattis, va roligt
  • sissi81
    Lenafena skrev 2013-09-15 16:02:29 följande:
    Glömde ju skriva att jag gärna tar snitt igen

Jag födde naturligt första gången o snittade andra. En studerande barnmorska upptäckte säte. Jag fick välja om jag ville föda naturligt eller snitta.

Skulle jag få välja så skulle jag snitta igen.....helt klart  
  • sissi81
    tobiq skrev 2013-09-17 09:35:21 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag pratade med BM nu och fick en tid 30 sep, då har jag precis gått in i vecka 7! Det känns ju jättetidigt? Jag tror att vi varit där i v 9-10 med stora tjejerna?
    Jag skulle få göra ett ul/vul iaf, klarar aldrig att vänta till v 20!

Jag ska också på inskrivning den 30:e. Men då har jag gått in i min 9:e vecka.
  • sissi81
    marcitron skrev 2013-09-18 22:51:08 följande:
    Hej! Hoppas det är ok att jag joinar!
    Linda heter jag, är 23 bor i malmö och är gravid med mitt andra barn som enligt sista mens är beräknad till 19 maj :)
    Jag kanon förutom att jag är ganska trött. Känner av graviditeten ganska tydligt i magen flera gånger om dagen :)

Hade varit kul och veta var ni andra bor och hur ni mår! :)

Jag heter sissi o är 32 år. Väntar mitt 3:e barn. Mina 2 andra är 11 och 9,5 år. Bor i lilla Falköping. Mår helt ok. Lite illamående o ont i brösten bara.
  • sissi81

Jag går o väntar på VUL nummer 2 jag o det är nästa fredag. Känns som en evighet. Åkte in förra veckan för att jag hade haft blödningar i ett par dagar. Nu har jag blödit i över en vecka men inte alls mycke varje dag o graviditetssymptomen bara ökar o ökar så jag hoppas att det inte är nån fara. Blödde med mitt förra barn också men kan inte minnas att det var så länge.
    Var inne för tidigt sist så hon såg ingen bebis. Därför håller vi tummarna för nästa vecka. Jag vill bara se ett litet tickande hjärta <3 

Svar på tråden BF Maj 2014