• sowe81

BF Maj 2014

Jag hoppas få följa er i denna tråden, måste bara invänta bim om en vecka! Första barnet gick fort så jag hoppas på samma denna gång

• sowe81

Nu kan jag följa er på riktigt. Fick ett mycket svagt streck imorse på bim-4 så det borde va nåt. Ska testa igen i helgen men hänger här i hoppet

Blir bf typ 15-17/5 skulle jag tro. Andra barnet. Dottern blev 1år förra veckan.

• sowe81
    MilayasMamma skrev 2013-09-05 23:05:37 följande:

Hej alla! Här är en som plussade svagt ikväll men det är också några dagar kvar tills beräknad mens. Var tvungen att testa då vi väntat på plusset! Känt av trötthet, svaga ögonblick av illamående och yrsel redan. Några nervsläpp och även foglossning?!! Hade svår foglossning med dottern född i maj 2012 så hoppas att det inte ska bli intensivt redan nu men känningar redan... Lite i chock fastän det var väntat ;) Hoppas att allt går vägen och BF just nu 16 maj :D Alltså andra barnet, tredje graviditeten och jag är 27, min sambo 32 :)

Vi är ungefär lika då

Jag plussade svagt igår, bim på måndag. Har en dotter född i aug 2012.

Hoppas inte dina foglossningar kommer redan, kan bli jobbiga 9 månader. Jag hade också jobbiga foglossningarna i slutet av förra grav, hoppas inte de kommer tidigare denna!
  • sowe81
    Lenafena skrev 2013-09-06 15:57:01 följande:

Vad kul att vi börjar bli några stycken!

Det ska bli spännande att se hur bebisen kommer att se ut! Min man är från Hong Kong så vi trodde vår son skulle få asiatiskt utseende, men han är ljus och rödhårig med ljust bruna ögon. Jag är rödlätt med blåa ögon. Väldigt lik min man i ansiktet iallafall. Nästa kanske blir helt tvärtom :)

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
    Spännande o se. Asiatiska drag brukar ju vara dominerande. Min kompis är gift med en korean o båda barnen helt klart asiatiska jättesöta!
  • sowe81

Milayasmamma - hoppas verkligen de vara var lite förkänningar av fogarna o att de nu fortsätter hålla sig lugna.

• sowe81
    Lindhaz skrev 2013-09-09 13:51:03 följande:

Mår hur bra som helst, lite trött bara! Är rädd att jag mår för bra :/ med dottern kände jag hur mycket som helst!!!! Funderar på att gå på ett tidigt UL :) någon annan som vill/ska på de?

Vi följs här också (Augustibebis 12 )

Jag har samma känsla, typ inga känningar, vågar man ens tro det? Ska också försöka få tidigt vul, gjorde det med dottern i v12. Var sååå skönt att få det bekräftat, även om jag då hade mkt mer känningar. Ska försöka få lite tidigare vul denna ggn.
  • sowe81
    Längtan till dig skrev 2013-09-09 20:16:46 följande:

Hur tidigt kan man få vul? 

Jag vet inte riktigt men från v8 typ kan man väl se hjärtat.
  • sowe81
    Lindhaz skrev 2013-09-09 23:12:10 följande:

Jag tyckte väl jag kände igen dig :D så kul! Jag håller det tyst lite till i gruppen :$... Ja usch, jobbigt när det är så olika, men det är kunnat vad graviditeter är... Men tror vi går på ett redan i V 8-9 om jag inte helt plötsligt överöses med känningar! :P
    Jag ska inte skvallra

Jag ska också försöka få vul om 3-4v så man kan släppa lite av oron även om jag får massa känningar
  • sowe81

Idag har jag haft som stickningar eller små hugg på vä sida långt ner på magen, nästan som håll. Hoppas verkligen inte det är nåt jag behöver oroa mig för, i v5 bara ännu. Nån som känner igen?

• sowe81

Hoppas det bara är ligamenten. Är ju bara ett drygt år sen jag var gravid senast men jag minns ändå inte hur det va första veckorna.

Tack, känns bättre nu!

Svar på tråden BF Maj 2014