CliineDJ skrev 2013-11-06 16:48:26 följande:
Jag hade också BF 16/5 enligt tidiga VUL men fick igår BF 15/5 efter KUB-UL så nu är det det som gäller (stämmer med sista mens medan 16:e stämde med ÄL). Är vårt 2:a barn också Jag tycker jag känner till och från att det drar i magen men generellt blir det mer framåt sen-em och kväll. Magen har "pluppat ut" mycket tidigare den här gången. Berättade för mina föräldrar igår, men det var tydligen ingen nyhet för min mamma... Tyckte det var lite jobbigt att berätta, vi har inte en så nära relation. Umgås en hel del med mina föräldrar och har trevligt och så men det är aldrig särskilt personligt. Känner att de inte känner mig på riktigt, men nu är det gjort och de är glada.
Kul att följas åt lite, får se om det ändras något för mig på KUB-UL imorgon. Ska iaf bli kul att få se hur den lilla krabaten har det därinne. Ömmandet vill jag inte alls minnas att jag upplevde förra gången, men bara två år sen förra graviditeten så kanske därför det känns lite mer nu. Har också mått väldigt illa denna gång, spytt mycket, morfon som kväll. Förra gången led jag istället av lågt blodtryck tidigt och var jätteyr. Alltså helt olika. Har en dotter nu sen tidigare, ska bli intressant att se vad som är på väg nu :) Här berättade vi för familjen redan vecka 7, vi är dåliga på hemligheter i vår familj. Men var lite nervöst ändå tyckte jag att berätta. Men glada blev dom.