BF i oktober. Någon som vill följas åt?
haha Anansie, det fixar du galant kommer gå asbra! hoppas du känner mer nu då! håller tummarna! är ju trots allt inte långt kvar till bf!!
haha Anansie, det fixar du galant kommer gå asbra! hoppas du känner mer nu då! håller tummarna! är ju trots allt inte långt kvar till bf!!
hejja hejja blobba
Grattis Ebba 27 juli till lilla Maja :) skönt att höra att det gick bra!! Hur mår ni nu då?
Nån som vet ungefär hur lång tid det tar innan panodil verkar??
Har tagit två nu, ska avvakta en stund och om magen inte lugnar ned sig om en timma ungefär så skulle vi komma in på kontroll sa dom när jag ringde förlossningen... ligger och vilar i sängen så länge...
Aktivitet här inne som vanligt ser jag, vad kul :)
Idag åkte vi in till förlossningen då jag fick regelbundna värkar återigen... Har ju haft en del sammanhängande sen i lördags. Så det blev en kontroll idag som visade att bebis är fixerad och 1 cm av tappen är kvar... Så jag är i latensfasen och har antagligen varit där sen i lördags. Fattar inte hur länge den kan hålla på bara...så nu är det bara att vänta och vänta!
Ni som är omföderskor, vet ni hur lång latensfasen varit för er innan?
Grattis Singoalla till er lilla tjej :)
Och tack till er som svarat på det om latensfasen. Låter som att det kan vara väldigt olika med andra ord!
Hade svårt att somna igår kväll och sen i natt så vaknade jag av att det gjorde ont. Men inget mer... Nu på morgonen när jag och barnen gick upp så släppte slemproppen igen (den gick ju i v 32 "första gången"). Och sambon har några kompdagar att ta ut så nu är han hemma med mig
Usch jag börjar bli såå less på det här nu... Snart har det gått en vecka med värkar och idag känns det som att inget händer alls. Har värkar till och från som har gjort mer ont, slemproppen gick och det trycker ordentligt nedåt. Men faan... Jag orkar snart inte det är psykiskt påfrestande.... Blä för det här...
Hur mår ni andra tjejer idag?
LinnElin, vilken skit att du inte fick tid förrän den 25:e! För samtal dessutom. Men förhoppningsvis blir du beviljad igångsättning! Jag var på bedömning i v 39+1 med dottern, blev igångsatt i 39+2. Så jag håller tummarna för att du blir beviljad och att du får igenom det snaart!! ;)