BF i oktober. Någon som vill följas åt?
SmultronSöt skrev 2013-10-22 20:10:08 följande:
Många styrkekramar och fokus på att de små är snart här! Väl värda allt slit och ont! Usch jag förstår dock att det är jobbigt för dig, skulle inte vilja byta!!!
Ja det där med att städa är ju tråkigt nog ett nödvändigt ont. Jag är rätt nöjd här hemma just nu, allt är klart och kliniskt inför att bebis ska komma. Jag är färdig med rensning av alla garderober, har rensat o
skafferi och frostat av frys. putsat fönster, dammat, storstädat badrummet (även bakom badkar, badrumsskåp, avlopp mm...) torkat alla golv.. så nu behöver jag bara underhålla det hela nu har jag ju dock inga barn sedan innan och har varit rätt rastlös sedan typ... i somras, haha! Då hade jag säkert inte haft varken ork eller lust att vara lika manisk. däremot har vi två marodör-katter som förstör och stökar till, så det är bara att fortsätta med att damma och dammsuga...
Vanligtvis brukar det vara ordning och reda här hemma men eftersom att vi har tömt den andra lägenheten så har det blivit att vi har ställt in mycket här hemma. Jag är inte så nöjd med det men får ta nya tag när bebis är ute och jag inte har så ont.
Längtar till fredag och besöket hos spec mvc! Ska sätta mig nu och skriva ner allt jag vill förmedla.