Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hur är det med ordningen på älflytningar och positivt ältest? Nu känner jag väldiga flytningar helt plötsligt men testet för två timmar sen var negativt. Är det imorgon det borde bli positivt då?
Hur är det med ordningen på älflytningar och positivt ältest? Nu känner jag väldiga flytningar helt plötsligt men testet för två timmar sen var negativt. Är det imorgon det borde bli positivt då?
Tack tjejer, så skönt att ha er att prata med, kring prover och äl och allt. Ja jätteskönt att ha kollat det som går!
Fast det var lite märkligt, läkaren menade att mina älprover på rätt dagar var jättebra, höga och fina nivåer som han sa. Men att det gäller att ta proverna på rätt dag för att de ska visa rätt för på andra dagar ser det ut som att man inte har äl alls. Förstod inte alls vad han menade med det, är det inte rätt självklart att prover vid fel tidpunkt inte visar något? Jag tog ju vid tre tillfällen veckan efter äl och det måste väl vara för att man just ska fånga olika värden och hitta rätt någon dag? Eller varför tar man annars på det här sättet?
Jag har funderat, finns det någon anledning att begära ut sina provresultat eller hur länge sparas de på en privat klinik? Jag tänkte främst på sköldkörtelproverna, att det kunde vara bra att ha de svaren sparade.
Inget positivt ältest idag men tycker att jag har lite småont runt äggstockarna och förra månaden gjorde det jätteont vid äl så det kanske är på gång men inte där än. Skönt att inte behöva ha måstesex just ikväll då jag ska vara borta på kvällen och komma hem sent.
Man blir verkligen så glad av den där glada gubben som ler mot en från testet, det är så att man ler tillbaka.
Det är lite jobbigt. Jag har nästa bim vid midsommar och med tanke på hu dåligt jag mådde förra veckan när mensen kom så känns det verkligen lagom kul att sabba midsommar med. Vore väldigt tacksam för en glad midsommarpresent.
Sitter här i soffan och väntar otåligt på att femåringen ska somna någon gång så vi kan gå och ha sex så här på äldagen. Vi har ofta "måstesexet" direkt när barnen somnat för att inte riskera att de ska vakna och komma in eller att vi blir för trötta.