• Solros78

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-06-12 06:00:59 följande:
    Jo det är sant. Förra månaden analyserade jag varje molande värk från äggstocken;). Men på det viset kom jag på att jag har nog ganska mkt molande innan mens. Brösten blir alltid stenhårda och värker. Migrän får jag alltid innan mens nu för tiden. Så är inställd på mens. Just nu känner jag hur man ska orka ladda om. Men vid äl igen så känner man ju att man vill köra på;).

Sa till maken igår att jag tror ej att det tagit sig. Han tittar på mig och ser ledsen ut och tycker jag inte ska tänka så negativt. Aja.

Hoppas alla får en bra dag idag!! Ni är underbara alla tjejer!
    Man undrar ju varför kroppen måste hålla på så. Allt detta med molvärk överallt och hela tiden. Kan inte det som sker där inne ske i tysthet så att säga...?
  • Solros78
    karro 2014 skrev 2014-06-13 22:51:01 följande:

Godkväll... Äntligen händer det något roligt efter detta tråkiga med mitt ma... Fått mitt efterlängtade drömjobb.... Är hur glad som helst, och det blir att jobba som uska på BB/förlossningen=) känns härligt, och en tröst vi säger om de visar sig att man har problem med att få barn. Så får man ändå jobba med dem små mirakel som kommer till världen=)

Grattis, vad roligt!
  • Solros78

Dag 21 idag, mensen ska komma någon gång den här veckan (typ dag 23-27). Lite ökade flytningar nu vilket gör att man än mer analyserar hela tiden om mensen kommit. nu börjar verkligen ångesten. Jag kommer bli så sjukt ledsen om det inte tagit sig nu heller, rädd att förstöra midsommar, ja verkligen bara ångest över alltihop. Vill inte testa för tidigt heller för risken att få ett plus och sen mens ändå. Usch vad jobbigt det är.

• Solros78
    Blåsippan84 skrev 2014-06-14 18:30:46 följande:

Och där kom det lite blod i flytningen. Ingen bebis denna mån heller! Alltså hur gör man barn egentligen!!? Morr!!

Åh nej! Vad ledsamt för er!!
  • Solros78
    Cayenna skrev 2014-06-14 19:43:19 följande:

Skickar en kram! Så deppigt när den kommer. smile4.gif Och jag har inte fått den men ska iväg så ville kolla att jag kan dricka vin och tydligen kan jag det smile4.gif Så tråkigt! Och mensen kommer säkert imorn....bli! Blir depp då men sen tänker jag ta nya tag och nästa äl blir på semestern så det är ju mysigt.
    Nej inte du också, vad trist och vad trögt det går för oss! Jag hade en gång lätt att bli gravid...

Jag träffade sjukt söta små bebisar igår, åh vad jag längtade!
  • Solros78
    stjärnasomärdin skrev 2014-06-15 13:48:26 följande:

Woho! Äntligen en normal cykel efter missfallet! :):):):):)

Härligt!
  • Solros78
    Blåsippan84 skrev 2014-06-15 21:26:31 följande:
    Håller tummarna! Ja igår grät jag några ggr på kvällen för det känns förjäkligt. Denna mån tog jag ej äl test men kände av äl och sexade som kaniner i 4-5 dagar. Känner just nu hur f*n ska man orka ladda om och ladda om månad för månad.

Skönt med detta forum och få skriva av sig. Kramar!!
    Tack! Skönt att kunna skriva här! Jag analyserar verkligen allt nu, varje hugg i magen, varje stick i brösten... Så himla jobbigt!
  • Solros78

Tog ett gravtest i morse som då förstås var negativt. Äl +13, bim förmodligen imorgon. Jag känner mig helt tom, det känns så galet fruktlöst det här, tänk om det aldrig blir något, tänk om jag ska behöva ge upp den här oerhört starka drömmen. Var hamnar livet då? Två starka ägglossningar de senaste två månaderna, mycket sex vid rätt tillfällen, hållit nere på koffein mm, hur svårt ska det behöva vara? Så här svårt hade jag ju inte i närheten med de andra barnen. Har jag blivit helt infertil plötsligt från att ha varit väldigt fertil då? Usch nu kommer jag sitta och vara rädd för att börja gråta på jobbet i två dagar innan jag återhämtat mig.

• Solros78

Tack för stödet, tjejer, skönt att kunna berätta för några när livet går en emot!

• Solros78

Nu kom mensen till slut idag. Skönt att ha deppat redan i onsdags, så nu var det bara skönt att få börja om istället för att gå och vänta.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?