Inlägg från: Zombiemma |Visa alla inlägg
  • Zombiemma

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (i) skrev 2013-10-28 21:37:49 följande:
    Hej, det är så att jag har ont sedan ägglossning , det är 5 dagen jag har ont, det är inte så att jag inte kan stå upp eller så men, har i alla fall ont, vad kan det vara? Början på en grav? Eller något annat?

Är det din första äl sen mf?

Jag mådde jättekonstigt mån efter, var öm i magen och hade massor m gravkänningar. Var nog kroppen som var lite vajjig sen grav.
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-10-29 07:55:57 följande:
    Hade BIM igår. Tog ett gravtest på morgonen, NEGATIVT. Grät mig genom dagen, jobbade på kvällen och idag struntade jag i att testa. Sitter på jobbet nu. Jobbet är det enda stället som får mig att släppa alla tankar och känslor. Det är som om jag lämnar allting kvar hemma och så fort jag kommer hem igen flyger de på mig som en bomb. Att det skulle vara så här jobbigt, kunde jag aldrig tänka mig. Eftersom förra månadens cykel var 33 dagar så får jag väl tänka att mensen kommer på torsdag då. Kanske ska vänta med att testa igen tills på fredag eftersom det är märkbart att det är de negativa testerna som får mig ur balans. För övrigt så ömmar och ilar brösten fortfarande. Men kanske inte lika mycket och dem har nog sjunkit ihop lite nu eller så har jag helt enkelt blivit van med dem... Ha en bra dag allihopa ??

Känner med dig! Men ge inte upp än, kroppen kan ju vara lite "lost" efter ett mf och det är ju inte omöjligt att din cykel har ändrats!

Lycka till iaf!
  • Zombiemma

Vad tråkigt Paron

Hur sen är du nu?

Jag är nu minst på bim om jag går på hur långa cykler jag haft tidigare.. Men om jag ska gå efter äl testen så är jag på bim. +2. Har riktigt ömma bröst nu och är toktrött, lite lite illamående efter mat och lite stickningar i livmodern. Men det kan ju vara mensen som är på g oxå..

• Zombiemma
    paron skrev 2013-10-31 08:21:59 följande:
    Och så kom mensen, bara att vänta och se till nästa månad, fjärde försöket :'(

Vad tråkigt

Jag börjar oxå tappa hoppet, nu alldeles plötsligt tycker jag att brösten ömmar väldigt lite, fortfarande tunga men ömmar nästan ingenting.. Skit! Irriterar mig på min extremt långa cykel.. Är på dag 38 idag, galet!
  • Zombiemma

Oj blev kort det där

Nu är ömheten tillbaka igen. Men som sagt jag väntar och det vad det blir av det här.. Suck!

• Zombiemma

Hoppsan! Testade nu på morgonen och Gravid +3!!!

Är lite chockad tror jag bestämt!!

• Zombiemma
    F89 skrev 2013-11-02 09:06:52 följande:
    Jag är lite fundersam. Förra helgen har jag ordentlig värk över ena äggstocken och fick positivt ÄL-test på söndagen. På tisdag släppte värken. Kände inte riktigt igen ÄL-flytningarna (det som kom var vattnigt) men tänker att kroppen nog inte riktigt är som innan MA så jag tänkte inte så mycket på det. Nu till det konstiga: Det är först igår och idag som jag har fått de där ÄL-flytningarna (vita, trådiga).. Ska inte de komma innan/under ÄL? För den borde ju vara över nu...

Tack!

Jag kan nog göra dig lite positiv, precis så hade jag den här gången.. Har haft massor med flytningar ända sen äl och det var ju positivt kan man ju säga

Lycka till!
  • Zombiemma
    SaandraR skrev 2013-11-02 10:57:58 följande:
    Grattis!! 3+ också..har du inte testat innan?

Tack!

Nä jag hade en så lång cykel mån innan så jag har verkligen väntat ut det! Känns så vansinnigt skönt!!

Nu hoppas jag att jag inte behöver "komma tillbaka" hit bara ..

Lycka till alla ni andra och tack för att ni finns som stöd!!
  • Zombiemma
    SaandraR skrev 2013-11-02 11:42:52 följande:
    Okej åh va kul! Kände du några symtom?

Jag känner som stick/hugg i livmodern (eller äggstockarna) ibland och har vita, rinniga flytningar.. Tog ett test imorse och vet inte om jag kunde ana en skugga..svårt att säga! Bim -3 idag.

Brösten har varit riktigt ömma och trötthet. Jag mår rätt bra den här gången (lite yr och hungrig) men det tar jag för positivt då jag mådde helt annorlunda innan mf!
  • Zombiemma

SandraR: när jag tänker efter så har jag haft väldigt mycket flytningar efter äl jag med..

Håller tummarna för dig!

• Zombiemma
    sepfhrenia skrev 2013-11-02 19:07:42 följande:
    Wow, verkligen grattis!!! :D

Är det första äl efter mf/ma??

Tack allihop!!

Nä andra, men trodde nog att det skulle ta längre tid så det känns så härligt! Och allt är så annorlunda och bättre så det SKA gå bra nu!
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-11-04 21:53:05 följande:
    STORT GRATTIS!!!! Äntligen ????? OCH ETT STORT LYCKA TILL ??

Tack!

Och detsamma, måste ju kika in lite då och då och se hur det går för er!!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?