Inlägg från: Zombiemma |Visa alla inlägg
  • Zombiemma

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Nä det blev inget den här månaden..

Tant röd kom på riktigt idag.. Fast ganska sparsamt.

Känns dock lite jobbigt att inte kunna lita på kroppen, jag hade ju hur mycket symtom som helst och 37 dagar?!?

Ni som fått en mens, hur var den?

Tror jag ska köra m äl-test den här månaden..

• Zombiemma
    Emaria skrev 2013-09-25 12:32:09 följande:
    Är du säker på att det är mens då? Har du testat?

Nä, men brösten har slutat ömma så jag tror det är vanlig mens..

Om det inte drar igång ordentligt så testar jag..
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-09-25 13:49:03 följande:
    Jag va på äl +13 igår. Gick och köpte ett digitalt nu. Spar den till morgonkisset imorgon bitti, på min födelsedag. Hoppas det kan ge mig lite tur :) mensen har inte kommit idag iaf och ingen mensvärk. Hoppas hoppas hoppas!!

Håller tummarna!

Lycka till!!
  • Zombiemma
    Skorpan89 skrev 2013-09-25 16:33:22 följande:
    Om jag hade varit dig hade jag testat. Vilken dag är du på? Är ju väldigt vanligt att blöda tidigt i graviditet.

Är på dag 38.. Ja har funderat på om jag ska testa för säkerhets skull. Jag blöder så konstigt oxå, inte alls som jag brukar.
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-09-26 12:36:38 följande:
    Just nu sitter jag på jobbet till kl 15, sen ska jag ut och äta med mina väninnor ikväll. På lördag ska sambon fira mig och jag vet inte alls vad vi ska göra. Har bara fått veta att hans mamma kommer och sover hos oss och ska vara barnvakt åt dottern och vi ska sova borta :) spännande!!

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du fick en bra dag trots testet, håller tummarna för dig!
  • Zombiemma
    Sorg13 skrev 2013-09-26 13:53:47 följande:
    Fick MA i v 16, 16 sep 2013. Värsta jag varit med om!? 39 år och vill verkligen försöka igen så fort det går..lycka till alla ni andra och hoppas att vi har turen med oss nästa gång!

Beklagar verkligen!

Låter som om du haft det riktigt tufft

Mår du bra (fysiskt) nu? Kan tänka mig att det tar lite längre tid vid ett så pass långt gånger ma..
  • Zombiemma

Jag hade oxå en sparsam mens nu efter mf, det blev en underlig cykel på 37 dagar. Men nu har jag slutat blöda iaf och är på cykeldag 7, har ingen aning om när jag ska ha äl nu, jag brukar ha en cykel på mellan 26-28 dagar men det kanske har rubbats nu? Tänkte testa m äl-test den här mån, nån annan som använt det? Vilket märke ska man satsa på i så fall?

• Zombiemma

Hej tjejer hyr går det för alla?

Tror att jag har äl på g nu, inget utslag på äl-test än men jag vet inte om gör rätt heller .

Men jag känner i kroppen att det är på g så jag försöker förlita mig på det istället .

Till alla er nya så beklagar jag verkligen era mf det ÄR tungt efter, dr är först nu snart 2 mån efter som jag känner mig ok igen och verkligen redo att bli gravid igen!

Lycka till alla!

• Zombiemma
    paron skrev 2013-10-12 18:04:42 följande:
    Hej alla. Då va man hemma från Turkiet igen och mensen satte så klart igång ordentligt. Denna gång tänkte vi testa äl stickor och tog en sticka i torsdags då vi kom hem till Sverige. Visade ingenting, bara ett väldigt svagt streck. Igår tog jag en ny sticka och det var mycket starkare, dock inte liika starkt som kontrollstrecket, men nästan, idag tog jag en till sticka och det visade lika som i torsdags, alltså nästan ingenting. Förstår ingenting av dessa äl tester faktiskt, krångligt tycker jag. Hur går det för er alla andra? Pussilago*

Välkommen tillbaka!

Hoppas ni har haft det härligt!

Jag provar oxå äl-test nu, började som för dig med nåt svagt streck då och då men igår på dag 19 kom det äntligen ett starkt streck, lika starkt som kontrollstrecket och idag var det starkare.. Så nu är det bara att "mysa" på
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?