Inlägg från: Zombiemma |Visa alla inlägg
  • Zombiemma

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Zunrose skrev 2013-09-19 19:23:33 följande:
    KO

är på min tredje dag och verkar ha avtagit men har fortfarande sjukt ont så lever på alvedon var fjärde timme..men bara på det igen sen

Har du varit på kontroll?

Det låter ju inte bra att du har ont.. Jag hade nästan inte ont alls men fick ont i sidan och blev då uppskickad på kvinnokliniken.
  • Zombiemma
    Zunrose skrev 2013-09-20 07:45:55 följande:
    tog ett äl test och grav test äl gav ljust utslag ..grav var blankt så nu kör vi på igen och ska kolla mer nästa vecka om jag har äl för skulle ha det till helgen nästa vecka så återstår och se om det blir samma=)

Lycka till!!!
  • Zombiemma

Hur går det för er andra tjejer?

Nån som är nära?

Själv är jag nu på bim+4.. Har fortfarande mycket symptom, måste nog testa snart, är ju en vecka sedan jag testade sist..

• Zombiemma
    Skorpan89 skrev 2013-09-20 10:44:58 följande:
    Är på bim-7 eller bim-5, svårt att räkna ut pga av missfallet. Får hem tester idag och hoppas kunna hålla mig nån dag innan jag testar!

Håller tummarna!!
  • Zombiemma
    Danni 83 skrev 2013-09-20 10:51:14 följande:
    Här är jag mitt inne i Äl så jag och sambon försöker få till en bebis nu i dagarna. Bim ca 5/10

Lycka till!
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-09-20 11:32:46 följande:
    BIM -5 idag. Testade igår men blev såklart neg! Ska försöka hålla mig över helgen nu iaf innan jag testar igen. Lycka till allihopa!

Åh jag håller tummar och tår för dig!!

Nu VILL vi ha plus!
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-09-20 11:32:46 följande:
    BIM -5 idag. Testade igår men blev såklart neg! Ska försöka hålla mig över helgen nu iaf innan jag testar igen. Lycka till allihopa!

Åh jag håller tummar och tår för dig!!

Nu VILL vi ha plus!
  • Zombiemma
    paron skrev 2013-09-20 20:53:06 följande:
    Jag gick iväg och köpte nya test :) haha! Testoman!!!!! Fast dem ligger orörda i badrumsskåpet. Tänkte vänta ett par dagar nu :)

Hahaha! Japp man blir ju så Själv vågar jag inte testa, är livrädd för att få ett minus.. Bim +5 idag och kroppen skriker "du är med barn!". Vaknade vid 6 imorse och kunde inte somna om för jag mådde så illa, brösten ömmar och jag är så täppt i näsan så jag knappt kan andas.. Men jag SKA hålla ut några dagar till
  • Zombiemma

Åh vad jag känner med er allihop!

Man förstår inte sorgen förrän man gått igenom det själv heller, så den här tråden ÄR viktig!

Jag håller tummar och tår för oss allihop!

• Zombiemma
    Anonym (Anna mf) skrev 2013-09-22 11:08:55 följande:
    Uuuh, kunde ju såklart inte vänta så jag tog ett gravtest igen.. 7 dagar till BIM nu, plussade 7 dagar innan BIM förra graviditeden som slutade i missfall.

And guess what.. Jag tror att det är positvt! :) Eller ja jag ser ju strecket! Det är riktigt riktigt svagt, så jag inväntar nog BIM innan jag faktiskt tror på det... :)

Ååh! GRATTIS!!

Vad kul!!!

Jag går med hjärtat i halsgropen och bara väntar.. Jag vågar inte testa! Är på bim+6 idag, har haft massor m symptom men idag ömmar brösten mindre så jag vet inte vad jag ska tro.. :-/
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?