dreams85 skrev 2014-01-30 07:49:42 följande:
Man kan säkert ha i flera dagar, är nog individuellt. Den kommer väl förhoppningsvis idag eller imorgon:
Jag fick positivt på ÄL-test samma dag som jag märkte av ÄL-flytningarna. Dagen efter antar jag att ägget släppte för då fick jag den typiska smärtan jag alltid får vid ÄL.
Man kan ju ha kort hormonstegring också så att man missar den med testerna. Så blev det för mig första gången jag provade ÄL-test. Fick aldrig utslag men ÄL hade jag för jag blev gravid. Testar du en eller två gånger per dag?
Jag har alltid bara testat en gång om dagen och det brukar funka. Om det nu inte är något konstigt så här direkt efter mf.
Jag är lite nojig att äl var i tisdags när jag hade så mycket flytningar men samtidigt ska man ju ha fertila dagar i ett antal dagar och borde få något tecken på det mer än flytningar en dag om det var så.
Vi har inte så mycket sex nu, igår var första efter mf, jag är så trött och behöver sova tidigt. Så jag tänkte att vi kör hårt om jag väl får positivt men inte väldigt aktivt i flera veckor i väntan på en ev äl, det orkar vi inte.