Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Men så härligt att kroppen är igång!!!
Hoppas maken orkar, det räcker ju med en gång.
Så länge man får glad gubbe så har inte ÄL skett eller? Försvinner den först när ägget har släppt?
Hej tjejer
Mitt dåliga mående; yrsel, illamående, trötthet berodde på en infektion i livmodern...så nu är det antibiotika i tio dgr...
Tur att jag fick tid till Kvinnohälsan. Ett par timmar jobb kvar sen tar jag helg- Sambon har lovat mig att gosa, bädda ner oss och kolla på film:)
Så om ni mår konstigt efter missfall, kolla upp det. Läkaren idag sa att det är rätt vanligt med infektioner efter missfall. och då ahde ju allt mitt kommit ut, och dubbelkollat med vul...:/
Nu kom mensen 3 dagar för tidigt så ingen bebis denna gång. Sitter på jobbet och försöker att inte vara ledsen och låtsas om ingenting.. Vill bara åka hem men det är 5 timmar kvar tills dess.
Jag har ju fram till nu skyddat min sgi på försäkringskassan för att få behålla samma föräldrapeng med syskon. Men nu dröjer det så och vem vet hur lång tid det kommer ta om det ens går! Så funderar på att skita i sgi:n och ha kvar dem dagar jag har till att förlänga sommar och så för mitt barn istället. Hur gör ni andra??