Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hade kunnat vara jag som skrev det där, tänker och känner precis som du!
Blev gravid nu direkt efter mitt missfall i december men igår började jag blöda . Jäkla skit rent ut sagt!
Hann bara gå till 6+1 den här gången. Har inte kommit jättemycket ännu men har redan accepterat att det är det värsta, ett till missfall, känner det på mig och väntar bara på att kroppen ska komma igång ordentligt. Ska ringa BM imorgon och höra om jag kan få göra ett VUL och eventuellt få hjälp med att stöta ut det, vill inte gå och småblöda utan bara få bort det och gå vidare.
Tänker också vänta till sommaren med att försöka igen, orkar inte mer just nu. Behöver en paus och har en utlandsresa inplanerad i juni. Vill inte vara nygravid då och gå och oroa mig för, eller kanske till och med få, ett till missfall när vi är där. Vill bara försöka tänka på annat samtidigt som jag längtar så mycket efter ett till barn att det gör ont!
Precis som du så hade jag en helt komplikationsfri graviditet med min son, börjar också undra om han bara var ett mirakel? Har haft lätt att bli gravid men nu efter två missfall börjar jag undrar varför det inte vill stanna. Visst är det väldigt ovanligt med tre missfall i rad men det känns som att med den oturen jag haft hittills så hör jag väl säker till den tråkiga statistiken.
Jag har ju fått två barn utan minsta problem men nu sitter jag här med två raka missfall...