• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Cayenna skrev 2013-11-23 20:22:21 följande:
    Kan inte länken till äl/bim/plus listan ligga i trådstarten? Hur gör man då?
    Paron måste lägga till den.

Här kommer den igen som en påminnelse...
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m71745681.html 
  • 0fia
    Anonym (Sjalmamman) skrev 2013-11-24 16:30:27 följande:
    Jag har bim imorgon. Å ena sidan kan jag knappt bärga mig att testa å andra sidan kommer jag knappt våga testa (om mensen blir sen) jag önska att jag fick ett fint plus nu och att tiden kunde spolas till vul!
    Åh, nu blir ju jag grymt nyfiken också!!!!!!
  • 0fia
    Emaria skrev 2013-11-24 17:03:05 följande:
    Jag har testat sen i fredags. Idag kom ett svagt men korrekt plus!!
    Å vad spännande! Grattis!!!!!
  • 0fia
    F89 skrev 2013-11-25 06:08:24 följande:
    Äntligen! 18 dagar efter min "mens" så kom den. För info: nu är tappen lika högt upp som igår och det känns som att det är helt öppet, jag kan inte längre urskilja själva "knappen" som jag tycker det känns som när den är lägre : ) phpQeGqdt44249.jpg
    Härligt! Mys på nu
  • 0fia
    F89 skrev 2013-11-25 08:10:21 följande:
    Behöver lite tankehjälp. Om jag hade 18 dagar mellan mens och ÄL, bör jag ha lika långt till BIM då?
    Jag räknar på det jag haft tidigare. Tror Lutealfasen håller sig ungefär lika lång trots att follikelfasen ändrar sig. Så.....hur långt brukar du ha?
  • 0fia
    Patricia4 skrev 2013-11-25 18:59:38 följande:
    Hej
    Hur snabbt testade ni negativt efter mf?
    Skrapades 29/10 Testade pos 11/11. Testade sen inte förrän 19/11 och då var det neg.
    SaandraR skrev 2013-11-25 15:50:36 följande:
    Blev jätteglad när jag fick positivt äl test förra veckan men mindre glad att det fortfarande är pos :( ska ringa bm imorgon..
    Jag har haft det så och då var det ett tidigt, utdraget missfall . Blödde länge men ingen kunde säga var det var. Slutade testa (äl-test) ett par veckor och när jag testade nästa gång så var testet positivt.

• 0fia
    paron skrev 2013-11-25 21:34:22 följande:
    Jag tog ett test imorse. Väldigt tidigt eftersom jag är på äl+8, men kunde inte hålla mig ju!! Jag har lagt upp bilder på mitt galleri, en bild från imorse och sedan gjorde jag ett nu på kvällen också för jag blev så chockad av att se något. Men kvällstestet gjorde min ännu mer chockad!! Strecket va dubbelt så brett. Jag är ju bara på äl+8 än! Ge mig råd!! www.familjeliv.se/hem/paron/galleri.php?cur_a...
    Skumt! Och spännande! Senaste gången plussade jag på äl +9  
  • 0fia
    busmonstret skrev 2013-11-26 16:58:53 följande:

Tog just ett ÄL-test som var positivt. Mensen tog slut i för söndagkväll ungefär. kan ÄL verkligen vara så nära inpå?!

Jag har ägglossning två dagar efter första plusset på äl-testen så jag tror du kommer ha äl snart
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?