• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Belly skrev 2013-12-03 13:57:15 följande:
    Det vore väldigt intressant om någon testade det! :)

Vet inte om det skulle synas någon bild, men jag ser ingen?
    Hmm, trasslade förra gången som la upp bild från mobilen också....
  • 0fia
    0fia skrev 2013-12-03 13:54:51 följande:
    Måste nästa se om man kan "trixa fram" ett streck på en sticka doppad i vatten.... 
    Det blir inga "spökstreck" av vatten, har testat nu
    sowe81 skrev 2013-12-03 19:34:44 följande:
    Jag ser bilden och ett mkt svagt streck. Tror inte heller på spökstreck som några andra skrivit så jag säger grattis!!!  
    F89 skrev 2013-12-03 20:19:59 följande:
    Men fick du inte ett helt blankt förra veckan? Då måste ju det här vara positivt? : )
    SaandraR skrev 2013-12-03 20:52:23 följande:
    0fia: Det ser ju positivt ut!
    Jag ser ju också ett streck men tror fortfarande på att det är efter mf. Tempen höjer sig inte riktigt som den skall. Funderar på om jag haft ägglossning?!
    SaandraR skrev 2013-12-03 20:52:23 följande:
    Jag har inte blödit nåt mer nu sen i eftermiddags..fattar ingenting.
    Hoppas på nidis då!!!! Skall bli spännande att följa.

• 0fia
    SaandraR skrev 2013-12-03 22:53:22 följande:
    0fia: men som sagt testade du inte helt blankt efter du hade fått sånt svagt streck förra veckan eller va det va?
    Jo fast man kan ju inte testa svagt positivt innan en nidblödning :s så känns ändå kört tyvärr..
    Jo, det var negativt för två dagar sen men jag tror att nivåerna nu är så låga att det kan bero från test till test. Testet är extremt svagt idag. Tror nog det är efter mf. Är ju på BIM -5 idag så det borde synas bättre.
  • 0fia

BIM -4 skall det stå. Har alla tidigare ggr sett ngt så dags.....

• 0fia
    busmonstret skrev 2013-12-05 16:35:00 följande:
    Så FRUSTRERANDE!!! Idag kring lunch när jag var på toa så hade jag "ägglossnings-flytning" (Ni vet när det är klibbigt och ser/känns precis som äggvita) och helt säker på att det är ÄL och när jag kommer hem och tar mitt test så får jag ingen glad gubbe.... Vet inte hur jag ska tolka min kropp :(:(:(
    Jag brukar också få plus 1-2 dagar efter......
  • 0fia
    zebra skrev 2013-12-05 20:37:58 följande:
    BIM+1 och ännu ingen mens och inte heller några symtom på varken graviditet eller att mensen är på väg..

Jag har mått illa lite ibland, har humörsvängningar och kissar ofta...men inga ömmande bröst eller molvärk. Ska vänta 2 dagar till, cykeln har kanske blivit oregelbunden sen mf. 

Kan man va gravid utan molvärk o ömmande bröst?
    Jag har aldrig känt ngt de första veckorna trots att jag alltid plussat tidigt och vetat om att jag varit gravid
  • 0fia
    zebra skrev 2013-12-05 23:29:33 följande:
    Det verkar vara vanligare än man tror, känns som alla har molvärk och/eller ömmande bröst :o Hur misstänker du att du är gravid? Eller testar du tidigt när du planerar graviditet? 
    :)
    Jag har varit väldigt planerande och testat tidigt. Tempar också för mig har man kunnat ana att det är något då tempen höjts nästan som en andra gång.....
  • 0fia
    zebra skrev 2013-12-06 00:10:24 följande:
    Åh då förstår jag, trodde tempen ändrades vid ÄLmen inte hört om att det var påverkbart under graviditeten.
    :)
    Den stora höjningen kommer vid äl men ibland ser man sen en fortsAtt höjning några dagar förbi äl....
  • 0fia

Mina test är blanka nu så plussen förut var från mf. Inväntar mensen imorgon

• 0fia
    F89 skrev 2013-12-07 14:30:08 följande:

Nu kom den där jävla mensen. Fan vad arg och ledsen jag är just nu!

Känner precis som du . Fertilityfriend sa att det skulle bli mens idag och jag tycks ha fyllt i precis som det skall vara eftersom de prickade helt rätt... Utan FF hade jag inte haft någon aning.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?