• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

I natt drömde jag att jag födde min dotter. Hon var helt perfekt och världens sötaste. Hela natten har jag ammat, pussat & gosat med henne. Nej herregud vad jag längtar!! <3

• oldy
    Sara H skrev 2013-08-13 09:20:14 följande:
    Mysigt! Vilken tur att det inte verkar vara nån fara för dig. Men spännande att det kanske är på gång så smått..? smile1.gif

Fru Mia: Hoppas det går bra och att det är en bebis på gång! Jag håller tummarna!
    Jag vet inte, kan ju vara så att tappen började blöda för att hon borrat ner sig så långt det går. Men jag hade inte haft något emot om hon kom snart
  • oldy

Nu kom det blod igen. Men har för mig att de sa att så länge det inte kommer massor så skulle jag avvakta. 
    Någon som har någon erfarenhet? Är det vanligt eller kan det vara på G?

Jag tror ändå det är dags att packa BB-väskan idag.. Flört 

• oldy
    Stumpan84 skrev 2013-08-13 10:06:09 följande:
    Vilken mysig dröm! Min natt har bestått av sparkar i ryggen ifrån en drömmande 3-åring *suckar* Dålig sömn = dåligt humör =( Jag haaaatar vara på dåligt humör! 
    Haha stackare, och så kanske du har en som sparkar där fram med?

Hoppas du kan vila nåt under dagen.
  • oldy
    fru mia skrev 2013-08-13 12:56:53 följande:
    2013 08 13 kl 08.13 föddes våran dotter :) vi mår alla bra :) passar dom smärtsamma värkarna vidare..... till stumpan 84 kanske?
    Åååh grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Carla300 skrev 2013-08-13 11:01:50 följande:
    Oldy: Så länge det bara kommer lite ska det inte vara någon fara. Jag blödde också från tappen i slutet av första graviditeten.

Fick onda sammandragningar efter sex igen som nu hållit i sig två timmar. Hoppas att de gör någon nytta. Trycker på neråt och bakåt när jag står så bekvämare att ligga ner nog. Huvudet är ju inte ens nära på fixerat ännu utan ligger högt och lite snett. Tror nog att slemproppen börjat lossna nu också, men det har den gjort flera månader innan dottern föddes så tar inte det som något tecken alls.
    Nej jag är inte rädd på nåt sätt. De kollade moderkakan igår och jag vet ju varifrån blödningen kommer. Men kan det vara tecken på att nåt är på G? Hur länge efter blödningarna födde du? 
  • oldy
    Carla300 skrev 2013-08-13 16:15:37 följande:

Oldy: Fick blödningen i vecka 36+något, födde i 42+2!

Typiskt..
  • oldy
    fru mia skrev 2013-08-13 17:15:57 följande:

Tack så mycket!!! Oldy: man vet aldrig, kanske dags för dig snart ! Spännande :)

Jag går ju tyvärr och hoppas att det inte dröjer allt för länge, men borde nog tagga ner och inse att jag kanske får vänta några veckor. (V 37 på tors).
  • oldy

Blodblandad flytning igen, i trosan, inte bara när jag torkar mig. Har mensvärk som kommer och går i rygg, ljumskar, i vaginan och några i höfterna. 
    Doktorn sa igår att så länge man inte blöder massor så är det lugnt. Ska jag bara låta det vara då och se vad som händer? Vill inte ringa för minsta lilla..  

• oldy
    Stora My skrev 2013-08-13 21:33:22 följande:

Ring och rådfråga ändå.

Verkar som det är på gång i och med värk, ljumskarna osv. smile1.gif

Jag avvaktar tills imorgon, har redan varit på förlossningen tre gånger och är i vecka 36 haha man känner sig dum..
  • oldy
    fru mia skrev 2013-08-13 22:14:44 följande:

Låter som när mitt startade! Innan värkarna kom igång ordentligt..
    Hur lång tid tog det innan ditt satte igång då?

Jag ringer imorgon om det kommer blod då med. Känns ändå som man vill kolla upp det igen, trots att det var konstaterat från tappen igår.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?