• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Sara H skrev 2013-11-04 15:44:15 följande:

Fru Mia: på pleasemum.se kan man beställa 5 dregglisar (av märket Pippi, de är jättebra tycker jag) för 100:- Har beställt en omgång till Tor, men ska beställa en till. De går verkligen åt. smile1.gif

Billigt ju! Man får 3 st för 100:- på babyproffsen. Då ska jag också kolla in denna sidan
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-04 20:46:59 följande:

Köpte 8st på den sidan:) Hoppas dom kommer den här veckan :)

Jag beställde också ett gäng :)
  • oldy

Ush vad jobbigt att amningen fortfarande krånglar :/

Här funkar amningen bra nu, har inte ont men Stina har fortfarande svamp. Har väldigt intensiva kvällar här nu för tiden, väldigt missnöjd tjej & jag känner mig så dålig när inget jag gör hjälper.

Jag tränar inget, promenerar ca en timme per dag, har hund som behöver komma ut & Stina älskar att sova i vagnen utomhus dessutom Jag är inte så hemskt nyttig, men har svårt att få i mig något just nu iaf när Stina inte är så nöjd. Idag fick jag äta första gången kl 14.30, då var det gott med mat! Jag har gått ner alla kilon jag gick upp som gravid, men skulle vilja gå ner 10 till, svårt dock när det är så gott med godis

• oldy

Här står folk på kö för att passa Stina, men jag har svårt att klara mig utan henne. Sover hon ett längre pass kan jag längta efter att hon ska vakna så jag kan få min dos av henne, låter jag sjuk?

• oldy
    ThereseMariaH skrev 2013-11-09 05:11:55 följande:

Det är samma här. :) ibland går jag in och lägger mig bredvid eller bara sitter och tittar på henne, länge :) de är ju så fina!
    Igårkväll när hon sov satt jag & tittade på foton på henne
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-09 09:47:33 följande:
    Ha ha vad roliga ni är :) De går nog över ;) Kan känna att jag vill gosa med Evelin hela tiden men när hon väl sover på dagarna är jag glad om syskonen låter bli att väcka henne. Så kan jag ju se henne i babyvakten förståss
    Haha ja det lär väl gå över! Jag & Stina har haft lite jobbiga dagar på sistone, mycket skrik & gråt men igår vände det och jag fick tillbaks min glada tjej, så när hon då sov mycket så saknade jag henne helt enkelt . Har du babyvakt med videokamera eller? Låter high-tech  
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-09 11:36:33 följande:

Skönt att hon är glad igen! Japp babyvakten är min bästa vän :) kan se varje liten rörelse hon gör, då kan jag stänga dörren om henne på övervåningen så hon får sova i fred :)
    Häftigt! Vi har bara med ljud, men bor i lägenhet så är aldrig långt ifrån henne ändå
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-09 12:47:20 följande:

Hade sån med bara ljud till dom andra, de va också bra! Den här kan jag även starta vaggvisor & nattlampa med shit, känner mig plötsligt som en snobb men de är det värt :)
    Min har också vaggvisor & nattlampa, jättebra funktioner man verkligen har nytta av :)
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-10 10:00:23 följande:

De blev en trevlig start på dagen idag, Evelin vände sig från mage till rygg för första gången på fars dag & allt, men jag missade de :( våran 5 åring var den enda som såg, ett stort ögonblick för henne. Trevlig dag på er, de är så mysigt med fars dag :)

Häftigt! Hur gammal är hon nu?
  • oldy
    fru mia skrev 2013-11-10 12:46:27 följande:

3 månader på onsdag :)
    Oj vad tiden går! Stina är ju snart 2,5 månad, herregud..
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?