99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Fru Mia: på pleasemum.se kan man beställa 5 dregglisar (av märket Pippi, de är jättebra tycker jag) för 100:- Har beställt en omgång till Tor, men ska beställa en till. De går verkligen åt.
Fru Mia: på pleasemum.se kan man beställa 5 dregglisar (av märket Pippi, de är jättebra tycker jag) för 100:- Har beställt en omgång till Tor, men ska beställa en till. De går verkligen åt.
Köpte 8st på den sidan:) Hoppas dom kommer den här veckan :)
Ush vad jobbigt att amningen fortfarande krånglar :/
Här funkar amningen bra nu, har inte ont men Stina har fortfarande svamp. Har väldigt intensiva kvällar här nu för tiden, väldigt missnöjd tjej & jag känner mig så dålig när inget jag gör hjälper.
Jag tränar inget, promenerar ca en timme per dag, har hund som behöver komma ut & Stina älskar att sova i vagnen utomhus dessutom Jag är inte så hemskt nyttig, men har svårt att få i mig något just nu iaf när Stina inte är så nöjd. Idag fick jag äta första gången kl 14.30, då var det gott med mat! Jag har gått ner alla kilon jag gick upp som gravid, men skulle vilja gå ner 10 till, svårt dock när det är så gott med godis
Här står folk på kö för att passa Stina, men jag har svårt att klara mig utan henne. Sover hon ett längre pass kan jag längta efter att hon ska vakna så jag kan få min dos av henne, låter jag sjuk?
De blev en trevlig start på dagen idag, Evelin vände sig från mage till rygg för första gången på fars dag & allt, men jag missade de :( våran 5 åring var den enda som såg, ett stort ögonblick för henne. Trevlig dag på er, de är så mysigt med fars dag :)