99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Härligt! Ska nog också dra med mig maken på bio nån dag. Var filmen bra?
Ja, öppnis var lite läskigt haha .
Idag har vi varit på babysim. Stina tycker det är jättekul! Idag fick hon även prova på att dyka, det var väl inte skitkul men hon blev heller inte ledsen.
Annars gör jag inte mycket om dagarna. Har varit i Sälen i en vecka, haft folk omkring hela tiden som hjälpt till med Stina, det lär väl märkas nu .
Jag brukar precis som Sara gå en promenad med hunden vid lunch. Sen äter jag en del godis framför teven med .
Nu ska vi sälja vår lägenhet, visning på tors så det blir massor att göra här!
Gick de bra med visningen oldy? Här omkring verkar det svårsålt just nu, mångs hus ligger länge på hemnet. Hoppas det går bra för er! Hur går det med tänderna stora my? Dom är ju så jäkla söta när dom vara har nån tand :)
Lång historia kort: Stina var på barnakuten i fredags, hade gått ner i vikt. Jag håller på att sluta amma, ger nu ersättning och hon mår så mycket bättre på det! Sover bättre, skriker mindre, kräks mindre & pruttar mindre .
Saknar verkligen att amma, men detta är det bästa för Stina så jag får väl komma över det . Hade som mål att gärna amma i 6 månader och klarade 5,5. Helt ok ändå ju!
Min lilla skrutt har åkt på en dunder förkylning & feber :( Har ni testat fruktdryckerna som är från 4 månader?
Åh så härligt med Cypern! Jag var där några månader innan jag blev gravid, i Fig tree bay. Jag har rest rätt så mycket hela mitt liv och jag måste säga att där var det finast vatten av alla resmål! Thailand var inte ens i närheten . Vart i Cypern ska ni?