• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Tor är en liten kämpe!

• oldy

Oj tänder & dop, här händer det grejer! Skönt att amning funkar trots tänder också, hehe!

Idag blir min lilla tjej 6 månader! Tiden har gått så himla fort!

• oldy
    fru mia skrev 2014-03-02 19:42:31 följande:

Hon säger MAMMA ???

Ååååh så underbart!!

Vet inte om Stina är på g med att säga mamma, låter som det mer och mer tycker jag men jag vågar inte ropa hej än..
  • oldy
    fru mia skrev 2014-03-03 22:44:10 följande:

Oldy: stina är säkert på G. Först i några dagar lät det mmmmaammm mamama typ men nu mamma =) dom stora tjejerna sa pappa långt innan mamma båda två men nu så =) Hon kan varken åla eller krypa men i dag när vi kollade på storesyrrornas friidrott så satt hon på rumpan & hoppade framåt =) Imorrn ska vi till öronmottagningen eftersom hon haft två öroninflammationer på två månader & de fanns inga tider på sjukhuset vi tillhör så vi får åka 9 mil enkel resa...

Ja det låter typ "maaaaam" och "baba" nån gång .

Åh så jobbigt att behöva åka så långt . Och öroninflammation som gör så ont, stackarn!
  • oldy

Vad gulligt att barnen uppträdde på dopet & skönt att allt gick bra .

• oldy

Är så himla ledsen, min syster har fått ett MA & vi bara gråter och gråter.. Så orättvist.

• oldy
    fru mia skrev 2014-03-12 10:51:50 följande:

Usch vad sorligt :( Var det första graviditeten?
    Ja, det var det. Hoppas på bättre lycka nästa gång..
  • oldy

Ja, hon är så stark och kämpar på. Men snart ska hon sättas igång så den kommer ut, ush vad jag lider med henne..

• oldy
    fru mia skrev 2014-03-14 13:05:12 följande:

Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!

Grattis!! Vilka bra villkor .

Tack Sara! <3
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?