99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Tor är en liten kämpe!
Tor är en liten kämpe!
Oj tänder & dop, här händer det grejer! Skönt att amning funkar trots tänder också, hehe!
Idag blir min lilla tjej 6 månader! Tiden har gått så himla fort!
Hon säger MAMMA ???
Oldy: stina är säkert på G. Först i några dagar lät det mmmmaammm mamama typ men nu mamma =) dom stora tjejerna sa pappa långt innan mamma båda två men nu så =) Hon kan varken åla eller krypa men i dag när vi kollade på storesyrrornas friidrott så satt hon på rumpan & hoppade framåt =) Imorrn ska vi till öronmottagningen eftersom hon haft två öroninflammationer på två månader & de fanns inga tider på sjukhuset vi tillhör så vi får åka 9 mil enkel resa...
Inte fel att bli bortskämd, fru Mia!
Vad gulligt att barnen uppträdde på dopet & skönt att allt gick bra .
Är så himla ledsen, min syster har fått ett MA & vi bara gråter och gråter.. Så orättvist.
Ja, hon är så stark och kämpar på. Men snart ska hon sättas igång så den kommer ut, ush vad jag lider med henne..
Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!