• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy

Här är det bra! Stina har äntligen lärt sig att somna i vagnen & sängen själv och inte bara PÅ mig. Hon är gladare & kommer till ro lättare. Hade några kämpiga veckor här, men självklart är 99,9% av tiden helt underbar!

Jag har köpt en träleksak till Stina, sambon har köpt sex klappar till som jag inte vet vad det är. Såg en stor kartong från jollyroom, så vem vet vad han har hittat på

God jul till er alla & hoppas att ni får en underbar första jul med alla små knyten!

• Stora My

Fru mia: ja spelet med ballonger. Mina pojkar gillar det.

ThereseMaria: jag vet inte men testa lite messmör. Tror det kan vara lite salt i det men du ger ju ingen stor mängd. Vet att min brorsdotter fick messmör i sin ersättning. Du kan ju också ringa BB eller Sjukvårdsupplysning och fråga om råd.

• Stora My

Oldy: skönt med nya sovrutiner och vilken överaskning för både Stina och dig på julafton.

• ThereseMariaH

Ja fy! Men igår fick hon faktiskt ut en hel del utan att det var hårt. Det har ju hela tiden varit bra färg på det också. Bara obehagligt för henne när hon blir nödig. :( ok, känns lite säkrare. Ska nog fortsätta med rapsoljan. Verkar s om det dröjde lite innan det började verka. Jag har Nan ersättning. Hade den lite dyrare först men bytte till den vanliga för det gick ämna åt en hel del hehe. Så det är nu det har börjat. Var ju över en månad sen jag slutade amma. Och god jul på er förresten! :D

• fru mia

Hej tjejer! Har ni haft en trevlig jul? Mina barn har blivit så bortskämda med massor av fina julklappar från nära & kära, blir så stolt över dom när dom är så tacksamma & glada för varje paket :) Lillskruttan fick en himla smart grej, en lekmatta med en roterande grej hon ligger på från lamaze. God fortsättning på er!

• Sara H

God fortsättning till er alla! Vi har haft det jättetrevligt i jul. Tor har fått en massa julklappar, såklart. Han var på sitt vanliga glada humör på julafton och lyckades t.o.m sova i mjukliften en stund mitt i sorlet efter Kalle Anka. Dock hade han svårt att komma till ro ju längre dagen led, så vi avvek vid 21 så att Tor skulle få chansen att behålla sin dygnsrytm, vilket han gjort trots att vi är på bortaplan och det har varit fullt med intryck att hantera flera dagar i sträck.

Nu ser vi fram emot en lugn och mysig nyårsafton, och sen styr vi hemåt igen 2/1.

• oldy

Julen var himla mysig & hon fick massor av julklappar så klart .

Nyår blir lugn (hoppas jag). Vi är 9 personer som ska äta gott och fira ihop. Förutom min lilla tjej är det en pojke & en flicka där på tre år, och en gravid kvinna. Så barnvänligt blir det nog . God fortsättning till er alla!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?