ivf. 7e ägget insatt o inget pluss någon gång!??
2ägg plock och 7 ägg o inte ett enda pluss. Finns det någon mer som jag? Känner mig så ensam och har förlorat hoppet. Kanske finns det en solskens historia där ute? ?
2ägg plock och 7 ägg o inte ett enda pluss. Finns det någon mer som jag? Känner mig så ensam och har förlorat hoppet. Kanske finns det en solskens historia där ute? ?
Ska in på äp nästa vecka, har menopur denna gången har haft en annan sort innan.
Men kläkaren fråga hur jag käne inför att sätta in 2 ägg i taget, shit kunde dom inte ge mig ett enklare val...
Tänker att som jag såg ovan att jag hade fel medicin dom andra gångerna att denna gången kanske jag fick rätt och det fäster. Tvillingar är ingen önskan då min man jobbar borta på veckorna. Men önskan till barn är stor.
Åhh hjälp mig vad hade ni gjort tjejer???
Nu valde jag två och det känns bra är på ruvardag 10 o analyserar pappret heeela tiden. Hur kände ni när ni plussade??
Vill ge dig en solskenshistoria så du håller modet och hoppet uppe:
Vi gjorde 6 misslyckade Ivf försök på 2,5 år och innan dess hade vi kämpat 3 år själva med ett MA i vecka 13 som resultat.
Men helt plötsligt 3 mån efter sista Ivf försöket blev vi spontant gravida och idag är den underbara lille killen 2 år :)) Det KAN hända!!!
9e insättningen nu o mensen kom riktigt tråkigt men samtidigt blir ja så glad att läsa era historier ???
Funderat på surrogat?
TS, har du funderat på om det kan finnas immunologiska orsaker?
Välkommen, om du vill, till Aten-tråden! www.familjeliv.se/Forum-7-134/m63072249.html
Ägg nr 11 bet sig fast jag är i v 6+1. Är super lycklig och hoppas att det lilla vill stanna. Till saken hör att ja vid frys försöket använde crione som ja hade liggandes om det var det jag behövde vet ja inte men var ju tvungen att ringa o berätta för ivfen. Även om allt skiter sig nu så vet jag att jag kan bli gravid det är helt fantastiskt. Mår illa till o från hela dagarna så ja hoppas att det går vägen. Ska på ul på måndag redan då jag har haft en del utomkvedshavandeskap i bagaget. Bara för att se så att det sitter rätt. Räknar kallt med att vi inte får se något direkt då det är så litet. Kram o ttack för ert stöd