LinneaSvea skrev 2014-01-30 13:30:14 följande:
Blingbling: Tack snälla för lite pepp! Jag blir bara så himla låg när jag fått mens men det går över om ett par dagar. Nej, jag ska försöka att inte måla fan på väggen. Det är bara att kämpa på!
Usch, vad jobbigt det låter med dina symptom när du äntligen blir gravid, det känner inte jag igen. Men tänk vad positivt att du ändå blir gravid så ofta! Då kanske det är Aten som hjälper, du verkar ju inte ha så svårt att bli gravid så du måste ha kanonägg kvar
Det är väl det som känns lite knäckande för mig, mina ägg verkar vara helt kassa, men men, jag ska rycka upp mig. Jag hade så gärna velat få med mig min sambo för IVF bara för att prova. På något sätt känns det som om det vore störst möjlighet för mig att plocka ut ett gäng så kanske något är dugligt men han vägrar som sagt.
Jag lämnade massa blodprover i går så jag hoppas på svar nästa vecka ang ett nytt AMH, FSH TSH och så var det något mer. Hoppas det ser bättre ut denna gången!
Vad gör ni mer för att boosta er?? Tar tacksamt emot alla tips jag kan få!
Ha en fortsatt bra dag alla!
Det där med att ens karl inte är intresserad av IVF känner jag till lite grand. I mitt fall vill han bara att allt ska fungera utan att man ska behöva någon sådan hjälp överhuvudtaget. Fast det är ju inget man kan göra något åt, man måste ju leva i nuet och nu är det ju så att det inte fungerar för egen maskin och då får man ta den hjälp som man kan få.
Hoppas att min kille inte sätter sig på tvären nu framöver om det blir ett positivt besked från Försäkringskassan (jag väntar på besked därifrån gällande ersättning), för då är det jag som lägger in högsta växeln här och då är det bara för min kille att hänga på
Kolla in min profil, där står alla tillskott och vitaminer som jag brukar ta när jag är som aktivast i bebisfabriken, vilket jag inte är för tillfället.