BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?
Välkommen till vår lilla vrå ninnis02! Håller tummarna för dig inför kommande BIM! Känner du några misstänkta symptom redan nu?
Välkommen till vår lilla vrå ninnis02! Håller tummarna för dig inför kommande BIM! Känner du några misstänkta symptom redan nu?
Hej Nr 3 på G och välkommen till oss! Nope, vi har inte någon lista kopplad till tråden, känns väl lite som vi ändå håller varandra uppdaterade om läget ändå...i varje fall har det varit så kossann: blantester är INGET kul...men det är ju inte så långt kvar till 9/5, hoppas tiden går snabbt för dig!
Jamtlandstaus, rapportera gärna hur det gick hos läkaren!
*blanktester*
Helt oroligt kul Che! Ska bli spännande när det är dags för dig!
Tjoooohoooo vad härligt att höra Che - att du är lycklig och hon är söt, precis som det ska vara (gissar jag iaf eftersom jag inte självet hur det känns )!!! Grattiskramar!!!
Hoppas - jag skickade in pappren till FK i torsdags förra veckan och vet att de kommit fram...så nu finns inget annat jag kan göra än att vänta, så det är det som ja pysslar med för tillfället
Ett tips till dig kossann är att inte lyssna FÖR mycket på vad läkarna säger...misstänker starkt att du kommer få samma "föreläsning" som undertecknad får så fort man sticker in huvudet till en svensk gyn "Du ÄR gammal och du HAR få och DÅLIGA ägg kvar". Sätt på de påhittade hörselkåpona och lyssna med ett öra - om du i ditt hjärta fortfarande VILL fortsätta försöka. Ett annat alternativ är att söka sig utomlands för hjälp, där är läkarna betydligt mer humana och hjälpsamma...
Själv brukar jag också ibland (i min fantasi) slå mig själv för öronen och säga "la-la-la-la-la" så jag inte helt säkert hör vad vårdpersonen säger - också ett trick från mig till dig inför morgondagen
Jag blir 44 i oktober, min kille är 37 och ingen av oss har barn sedan tidigare. Håller till i Värmland och Göteborg. Bebisverkstan öppnade officiellt hösten 2012, men under 2011 var jag gravid 3 ggr (skyddade oss inte så seriöst) och under 2013 var jag gravid 4 ggr....så antalet MF är nu uppe i 7 st. Bebisverkstan är nu tillfälligt stängd på grund av att jag inte vill försöka före mitt besök i Aten framöver - fixar inte ännu ett förutbestämt missfall. Just nu inväntar jag ersättningsbesked från Försäkringskassan gällande behandling i Aten. Ungefär så ligger det till på min front
Nr 3 - kolla på den här filmen som jag gjort inför Ofrivilligt Barnlösas Dag den 24/5 så får du veta varför jag ska till Aten