Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Jamtlandstaus - Hoppas kunna ge goda nyheter i form av att jag är på väg till Aten före er bröllopsdag, sedan får vi se till att förgylla den här tråden med lite plus både till höger och vänster

• Blingbling
    Jamtlandstaus skrev 2014-04-06 00:10:12 följande:
    Hoppas oxå att du är på väg till Aten innan juni!! Sen ska vi alla plussa en efter en med guldägg!

• Blingbling
    kossann skrev 2014-04-10 13:09:42 följande:
    Skit oxå! Man lääängtar ju tills nästa person får sitt plus här i tråden! Det inger hopp för alla andra!

Håller med dig till 100 %!!!
  • Blingbling

Hoppas - tröstäta får man göra ibland när det verkligen behövs...bara det inte blir för ofta Fick du köpt juice igår?

• Blingbling

Låter bra Hoppas! Jag kommer inte höra något från FK före den 25 april, för det är det datumet som jag har som deadline att skicka in kompletteringar innan de fattar den "slutgiltiga domen. Så vi får se vad som händer

• Blingbling

Ja det är senast nu på fredag som mina kompletteringar och seriösa brev till FK ska vara inne hos dem. Sedan ska de fatta beslut i ärendet och jag hoppas på besked i början av maj. Hojtar till när det hänt något!

• Blingbling

Kossann - AMH (Anti-mülleriskt hormon) är ett värde som mäter äggreserven, hur stor andel av ägg som finns kvar "på lagret". Här finns mer info och det är i samband med FSH-värdet som man kan få uppfattning/fingervisning om hur stor möjlighet man har att bli gravid: fertilitetsguiden.com/genetik/fsh_amh.php

• Blingbling

Varsågod Man kan ju via ett VUL se rent fysiskt hur det ser ut och om det finns några äggblåsor runt ÄL, men AMH och FSH måste man mäta via blodprov.

• Blingbling

Hoppas - tack för pepp! Det är också så som jag tänker, att man inte ska fokusera på åldern utan på ÄL och att "nästa gång är det min tur" - jättebra formulerat!

Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?