BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?
Åh så roligt kossann!! Är ju också riktigt fräckt att din dotter går där helt ovetandes om att det inte bara är hon som är gravid!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hehe, exakt....det är gott att ni finns här inne för man kan ju undra vem annars som orkar med det här målandet som man har för sig Nä, jag tror väl heller inte att det är ofostrigt, men det är klart man undrar vad som händer "där inne" ....sedan googlar jag ju som en galning och det gör ju inte saken bättre... Nu ska jag ut och åka lite Båtbuss (japp båtar som kör stadstrafik - det är sant!) under em, det blir en lugn aktivitet som jag hoppas liten uppskattar också
Tack för alla lycka till inför VUL i morgon! Klockan 13 får ni gärna tänka lite extra på mig
Näe queenleia...det är ju inget roligt ju....!!!
Men du får ta dig en vinskvätt (och alla andra saker som man inte ska/bör/får ta när man är gravid) och slappna av lite några dagar, sedan är det nya tag igen! Glöm inte bort att varje ÄL är viktig nu - speciellt när det är strandturné på G - och till nästa är det bara ett par veckor! Kram!!
Hej mina vänner här inne!
Jag uppmanade ju queenleia att ta sig en vinskvätt igår och det kan jag ju direkt säga att i kväll kommer jag själv att korka upp en flaska och njuta riktigt mycket!
Nädå, tro inte att jag fått en knäpp och ska supa när jag är gravid....
Var på VUL nu och där inne fanns inget alls - så gravid är jag inte längre.
I torsdags kväll förra veckan så fick jag en blödning efter att jag ett par timmar tidigare hade haft en lätt mensvärk och den här större blödningen höll i sig i två dygn. Var väl inte så mycket mer än en mindre mens i volym och på lördag kväll kom något litet ut, men jag tänkte inte så mycket mer på det.
Blödningen har avtagit mycket de tre senaste dagarna och idag har den i princip upphört.
Så jag har väl haft det på känn, men idag konstaterade läkaren att det var tomt i livmodern och slemhinnan var på 3 mm...så mitt 6:e missfall har just avslutats.
Visst det är ju inte roligt, men den värsta dagen var faktiskt för mig i torsdags när allt började. Sedan känns det nu bra att jag fått konstaterat hur allt ligger till och det är dags att boka in en ny tid med läkaren jag brukar gå till för att se hur vi lägger upp framtiden. Börjar i varje fall få in vanan på missfall och en ny insikt är att det överhuvudtaget inte alls behöver göra ont eller blöda massor - alltid lär man sig något nytt.
Men ikväll är det dags att dricka lite gott rödvin ute i kvällssolen - för det tycker jag att jag är värd!
Tack che71!
Nä, jag har inte skrivit om blödningen någonstans...ville inte det förrän jag visste hur allt gick, men nu när man fått veta läget så var det även läge att berätta.
Kanske dags för mig att se om jag kan få ut ett recept på IL från dr G i London....känns som det kanske är det som behövs nu för att immunförsvaret ska ta igen sig ännu mer. Den här gången mådde jag i varje fall jättebra när jag plussade - det har ju varit influensakänsla för mig tidigare gånger implantation skett och därför är jag nästan säker på att det kan vara immunproblematik för mig....OM inte det är så att min kille och jag har för lika värde (något värde som man tar för att kolla så att en själv och partnern inte matchar varandra "för bra")....för då kvittar det ju hur mycket man trycker ner immunförsvaret eftersom det behövs en annan behandling för det.
Jaja, vem vet varför det blir som det blir...men ikväll blir det vin iaf!
Tack Hoppas03 för att du tänkt och hoppats åt mig!
Jag är ju galet målfokuserad och redan nu funderar jag på om jag ska göra som läkaren sa, vänta till nästa mens eller om jag ska göra som mitt psyke vill och köra direkt så fort ÄL kommer...men jag vet att min kille är lite mer realistisk och han kommer att tycka att vi ska vänta lite nu, så det blir nog så - vilket nog också min kropp tycker är bäst.
Ge upp kommer jag inte att göra iaf - det är helt klart! Jag b-l-i-r ju iaf gravid och det är ju många som inte ens blir det....så lite tur i oturen har man väl
Tack alla ni som hejjar på mig - får ännu mer energi av det!
Ja, det enda som jag nu inte testat är Fragmin (även om jag har lite svårt att förstå hur jag i så fall ska lyckas med att sätta sprutor i mig själv...hmm...) och just det tror jag att en läkare som jag går till antagligen kommer att skriva ut till mig.
Men sedan skulle jag vilja ha Intra Lipid dropp också och det får jag nog försöka hitta ett recept på av läkare i London eller Aten (som du skrev Katt12).
Jaja, nu hänger jag på låset i telefon till kliniken jag brukar gå till, så jag hoppas få en läkartid ganska snart så man kan gå vidare i den här karusellen...för sommarturné SKA det bli!!!
Nu vill jag höra något positivt här inne snart....vem är det som står på tur med BIM i dagarna som kommer?
Jamen HALLÅÅÅÅÅ Hoppas03 - ditt plus kommer ju som på beställning här!!! Jag ville ju ha positiva nyheter här inne ju och så får vi det redan nästa dag!!!
GRATTIS!!!!
Härligt! Då är det ännu en resenär bokad till strandturnén i Halland sommaren 2014!!!!
En vecka f-ö-r-e BIM också - det är ju extra bonus!