• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • Nellin
    Elsis00: Det går inte att se hela bilden, bara kanten av den.
  • Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 12:45:32 följande:
    Elsis00: Det går inte att se hela bilden, bara kanten av den.
    oj ser det nu... den ser bra ut i appen Obestämd ska skicka den till datorn och lägga in den på nytt...
  • Nellin

Det var en klurig en det där... Jag tycker mig inte se någon nubb. Att döma av huvudet så skulle jag gissa på flicka, men det är nog mer 50/50 i det här fallet.

• Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 13:52:03 följande:
    Det var en klurig en det där... Jag tycker mig inte se någon nubb. Att döma av huvudet så skulle jag gissa på flicka, men det är nog mer 50/50 i det här fallet.
    Ja vi fick tyvärr ingen bättre bild, men det är roligt med era gissningar så fler får gärna gissa så återkommer jag med rätt svar om tre veckor när vi varit på Rul Cool
  • Nellin
    Elsis00 skrev 2013-08-08 14:10:17 följande:
    Ja vi fick tyvärr ingen bättre bild, men det är roligt med era gissningar så fler får gärna gissa så återkommer jag med rätt svar om tre veckor när vi varit på Rul Cool
    Spännande! :)

Jag har varit så stensäker på att min lilla knort är en flicka ända sedan jag blev gravid. Jag bara känner det. Sen vet man ju aldrig och jag har lagt ut min ultraljudsbild på några ställen, och alla verkar gissa på flicka. Hihih, så spännande! Min sambo tror kille, men vad vet han? Hahahaha...

Vi måste vänta ända till vecka 20 för att få RUL. :/ Det är fyra veckor kvar. Så långsamt tiden går alltså. 
  • Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 14:15:52 följande:
    Spännande! :)

Jag har varit så stensäker på att min lilla knort är en flicka ända sedan jag blev gravid. Jag bara känner det. Sen vet man ju aldrig och jag har lagt ut min ultraljudsbild på några ställen, och alla verkar gissa på flicka. Hihih, så spännande! Min sambo tror kille, men vad vet han? Hahahaha...

Vi måste vänta ända till vecka 20 för att få RUL. :/ Det är fyra veckor kvar. Så långsamt tiden går alltså. 
    Åh jobbigt att vänta till vecka 20 :/ jag som tycker det är långt att vänta 3 veckor till nu... Jag är stensäker på en pojke i magen, känslan säger det men en vän och svärmor tror tjej så det ska bli spännande!
  • Nellin

På andra bilden ser skallen lite mer ut som en pojke. Så som sagt, helt 50/50 på den lillen där. :) Du får återkoppla om tre veckor så jag får veta. Glöm inte det nu!

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!