Inlägg från: Elsis00 |Visa alla inlägg
  • Elsis00

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Ni får gärna gissa på min med trots otydlig bild tagen i vecka 12+1. RUL om 3 v.

• Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 12:45:32 följande:
    Elsis00: Det går inte att se hela bilden, bara kanten av den.
    oj ser det nu... den ser bra ut i appen Obestämd ska skicka den till datorn och lägga in den på nytt...
  • Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 13:52:03 följande:
    Det var en klurig en det där... Jag tycker mig inte se någon nubb. Att döma av huvudet så skulle jag gissa på flicka, men det är nog mer 50/50 i det här fallet.
    Ja vi fick tyvärr ingen bättre bild, men det är roligt med era gissningar så fler får gärna gissa så återkommer jag med rätt svar om tre veckor när vi varit på Rul Cool
  • Elsis00
    Nellin skrev 2013-08-08 14:15:52 följande:
    Spännande! :)

Jag har varit så stensäker på att min lilla knort är en flicka ända sedan jag blev gravid. Jag bara känner det. Sen vet man ju aldrig och jag har lagt ut min ultraljudsbild på några ställen, och alla verkar gissa på flicka. Hihih, så spännande! Min sambo tror kille, men vad vet han? Hahahaha...

Vi måste vänta ända till vecka 20 för att få RUL. :/ Det är fyra veckor kvar. Så långsamt tiden går alltså. 
    Åh jobbigt att vänta till vecka 20 :/ jag som tycker det är långt att vänta 3 veckor till nu... Jag är stensäker på en pojke i magen, känslan säger det men en vän och svärmor tror tjej så det ska bli spännande!
  • Elsis00
    Elsis00 skrev 2013-08-08 14:17:21 följande:
    Här kommer en till bild som är ungefär lika dålig Flört

Jag lovade att skriva när jag varit på RUL ;) Ni gissade på en pojke på andra bilden (flicka på första). jag själv var stensäker på pojke. Och idag visade det sig att det blir en liten pojke :)
  • Elsis00

Lördagsgodis: ja hela bilden tycker jag är lite stökig hihi. Tack för gissningen, spännande, vi har rul om en vecka! Min magkänsla säger pojke men en flicka skulle vara roligt efterso vi har en pojke redan.

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!