• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • plingelinge
    Nellin skrev 2013-08-15 09:34:54 följande:
    Plinglinge: Det är riktigt svårt att se, eftersom det inte finns någon nubb. Skallen är också 50/50. Men om jag ska dra på med en gissning så får det nog bli pojke. :) När är det dags? Det vore roligt om du återkommer när den kommit sen, så vi får höra vad det blev.
    BF 18 sept. :)
  • Nellin

Igelkotten: Jag är jättenyfiken och jag vill gärna veta. :) Eftersom det inte syns nån nubb på de tidiga bilderna och könet syns inte på RUL så det är svårt... meeeeeeen jag får nog luta mig lite mer åt pojke. På de tidiga bilderna ser skallen mer ut som en tjej, men på RUL ser det ut som en pojk.

Jag säger 60 pojk / 40 flicka.

BERÄTTA!!! :) 

• Maddelicious
    Nellin skrev 2013-08-15 19:25:44 följande:
    Maddelicious: Jag ser ingen nubb på din bild. Om jag ändå ska slänga iväg en gissning för skojs skull så tror jag på flicka.

Och en flicka blev det! :)
  • Nellin
    Maddelicious skrev 2013-08-16 09:56:08 följande:

Och en flicka blev det! :)
    Nämen vad roligt! Grattis! :)
  • Nellin
    igelkotten01 skrev 2013-08-16 10:14:28 följande:
    Ja, det är en liten pojke vi väntar. Man såg snoppen tydligt på RUL :) hihi
    Grattis! :) Härliga tider!
    Tack för att du lät mig gissa! 
  • Maddelicious
    Nellin skrev 2013-08-16 09:57:08 följande:
    Nämen vad roligt! Grattis! :)

Tack, tack! Duktig du är på att gissa :) gissade själv pojke men har ju fel i 99% av fallen jag gissar kön på bebisar ;)
  • ae90

Här är min lilla bebis. Togs igår och var då i v  13 (12+6)
    Vore kul att höra vad du tror :)

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!