• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • jagärglad
    ncfb skrev 2013-03-01 08:51:03 följande:
    barnmorskan trodde faktiskt på tjej :) haha.. tack!
    Kul! Huvudet var det ända jag gick på på den där bilden, såg inte något kön :) 
  • Molly1976
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:50:44 följande:
    Nu vet jag inte om jag gissat på alla? Blir lite förvirrad, isf får ni säga till!

Sen är det några som inte har lagt upp någon bild, så er har jag inte svarat utan kolla om du inte fått svar om bilden är med!

Kul att ni hör av er om det stämde på era bebisar, läsar alla men har inte svart till er! Men ett jättegrattis iaf :)

Har inget internet än, men kan surfa lite från mobilen till datorn ibland :) 
    Hej igen. Du har gissat på mina en gång, men skrev något om att första bilden var så liten. Så jag la in den en gång till, fast större, och skulle gärna vilja höra vad du tycker om den. Tack!
  • Lotten93
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:29:18 följande:
    Det är så små bilder, men gissar tjej :) Grattis!
    Vet inte hur jag gör den större i inlägget, men vill du se bättre så högerklicka på bilden och ta upp den i ett nytt fönster så kan du förstora sidan där om du vill ge ett nytt försök :) Om du tror att det skulle ge en bättre gissning och om du känner att du orkar :) Tack så mycket iaf!

• Musungen

Kika jättegärna på mitt galleri!:) har en bild på bebis uppe där från v18+4 :) inget är inringat på bilden..men de är uppifrån mellan benen :)

• DragonWoman
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:33:03 följande:
    hmm, så suddig bild, så jätteosäker, men min magkänsla säger flicka på denna :) Om man får gissa på magkänsla, men har inte så mycket annat att gå på här :P
    Tack för gissen

Återkommer i april/maj när liten kikat ut och berättar om det stämde
    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • oONinniOo
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:47:18 följande:
    Är rätt säker på flicka! Grattis :)
    Tack för gissningen. Det är många som gissat på tjej nu, få se hur väl det stämmer sen. Solig
  • FruHall
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:43:39 följande:
    Oj synd att det var så suddig bild, men kan vara en pojknubb där, men jätteosäker. Grattis :)
    Jo den är tyvärr väldigt suddig. Hon sparade aldrig första bilden. Där var det jätte tydligt och jag såg en nubb som gick paralellt med ryggraden. Här är en till bild från samma ul men den är också jätte suddig tyvärr.

• miniwini
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:44:24 följande:
    Ser inget kön, men gissar pojke på huvudet :) Grattis!
    tack snälla för svar. Jag återkommer gärna när jag får beben.
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!