• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • FruHall

Har följt denna tråd i väntan på vårat ul. Idag var vi där. Tyckte jag såg könsnuben under undersökningen och har en liten gissning, men vore kul att se vad du säger. Bilden är tagen idag i v12+5
  • miniwini

Hej "jagärglad"
    Jag undrar om du kan se vad det är för kön?
    Denna bild var i vecka 18

Ha det bra
  • playgirl

Hej!
    Jag undrar om du kan se något på dessa något suddiga bilder. De var tagna i vecka 14+0

• nena76

Var på RUL idag och det visade sig vara en liten gosse så det var inte rätt här men bilden var dålig så de förklarar felgissningen kanske.

Alexandra-94, Anton-99, Nellie-06, Ella- 08
  • oONinniOo

Du kan få gissa på våran lilla groda ifall du vill. Bara kul att se sen om ett par veckor om det stämde.
    Bilderna från KUB igår, 12+4.

• FruHall
    bebi3s skrev 2013-02-26 16:15:35 följande:
    Gissa gärna, ulj från v 19 :) Man ska kunna se könet på denna bild enligt bm som gjorde ulj :)

Känner igen det där könet :) syns lika bra som det gjorde när vi fick veta att vi väntade vår andra son. Grattis till pojken ;)
  • bebi3s
    FruHall skrev 2013-02-27 20:47:50 följande:

Känner igen det där könet :) syns lika bra som det gjorde när vi fick veta att vi väntade vår andra son. Grattis till pojken ;)
    Just vad vi tror vi ser också ;) Tack så mkt! Är nu i v 35 så inte alls så länge kvar :)
  • jagärglad
    Göteborgsmamman skrev 2013-02-23 15:52:30 följande:
    En väns bebis, vecka 12+0, vill du kolla?

Man ser inte så mycket, men gissar kille :) hälsa grattis!
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!