• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • Nattafnatta

Kul att det stämmer för så många!
    -Ni som väntar flickor och har fått det bekräftat på RUL, vad har eran bm sagt att hon sett? Inga pojkdelar och/eller flickdelar? Glad Berätta gärna!

• DragonWoman

Gah, blir galen. Mina bilder blir så små?

Bilden är från v 19 iaf.... ska se om jag på något sätt kan lösa mysteriet med små bilder om det behövs en större bild!
    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • Molly1976
    DragonWoman skrev 2013-02-25 10:43:40 följande:

Gah, blir galen. Mina bilder blir så små?

Bilden är från v 19 iaf.... ska se om jag på något sätt kan lösa mysteriet med små bilder om det behövs en större bild!
    Jag förstorade upp min. När du laddat upp den här, tryck på bilden så du får små rutor att dra i , i hörnen. Sen postar du inlägget.
  • DragonWoman
    Molly1976 skrev 2013-02-25 10:46:10 följande:
    Jag förstorade upp min. När du laddat upp den här, tryck på bilden så du får små rutor att dra i , i hörnen. Sen postar du inlägget.
    Tack du är en ängel {#emotions_dlg.flower}
    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • FruKarlsson3

Hej hej!

Du får gärna gissa på mina bilder från ultraljud i v.13. Bilderna är kanske inte så jättebra för bebis rörde sig hela tiden.

Jag får veta könet om max en vecka :).

Väntar tredje barnet :), vad har jag gett mig in på ;)
  • apelsinmandarin01

Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :) 
    För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)

Ofött bran på bild 1.

Redan fött barn på bild 2.

Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)

• apelsinmandarin01
    apelsinmandarin01 skrev 2013-02-25 13:09:23 följande:
    Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :) 
    För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)

Ofött bran på bild 1.

Redan fött barn på bild 2.

Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)

Och vore kul att se om du gissar rätt på det födda. :)
  • Nattafnatta
    Nattafnatta skrev 2013-02-25 10:30:34 följande:
    Kul att det stämmer för så många!
    -Ni som väntar flickor och har fått det bekräftat på RUL, vad har eran bm sagt att hon sett? Inga pojkdelar och/eller flickdelar? Glad Berätta gärna!

Ingen som vill berätta? Glad
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!