• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • stegen

Liten bild men placeringen i vecka 8 (7+2) så ser du var den ligger iallafall 
    Den övre bilden är från vecka 10 (9+något)

• Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 14:04:50 följande:
    jo man såg snoppen tror ja har bild på den oxå haha

Okej! Skrattande Du får väldigt gärna visa hur pojkarna såg ut på RUL! Är själv mitt uppe i egna könsspekulationer efter att bm trodde det var det ena könet, haha. Man vet ju inte vad man ska tro. Ska därför göra ett könsultraljud snart..

Var dessa bilder på flicka från RUL förresten? Isåfall vad kul med så många och bra bilder!! :) Fick inte vi..
    jagärglad skrev 2013-03-05 14:17:34 följande:
    Oj såg jag hade uppfattat det fel, fick det som ni skrev att snoppen syntes jättetydligt :p är lite trött :)
    Solig
  • bea85

här är sonens ( enda jag har bild på) inte lika tydligt men de stora långa vita är lårbenet å under är en snopp. ut kom en bebis med snopp sen

fick inga bilder vi fick filmer så har gjort bbilder från filmen hehe
    Leo 03 - Loke - 05 Ronja 08 - Varg 11-bebis 13
  • toesa

Vilken rolig tråd! Ska på RUL om 2 veckor så lägger upp en KUB bild från v. 13 nu så får vi se vad som visas sen och om teorierna stämmer :)

• apelsinmandarin01
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:35:47 följande:
    Tror det födda är en pojke enligt huvudet. Svårt på den första bilden, men säger pojke ändå :) Grattis :)

[quote=68992443][quote-nick]jagärglad skrev 2013-03-01 08:35:47 följande:[/quote-nick]
    apelsinmandarin01 skrev 2013-02-25 13:09:23 följande:
    Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :)  För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)   Ofött bran på bild 1.   Redan fött barn på bild 2. Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)  
    Tror det födda är en pojke enligt huvudet. Svårt på den första bilden, men säger pojke ändå :) Grattis okej. Ja den födda var en pojke så de var rätt! Okej då får vi se. jag tror också de är en pojk tilm i magen men de flesta andra tror på tjej. då får vi se. spännande! Men stämde ju på första! :) kul!!
  • DeeDee09
    DeeDee09 skrev 2013-03-04 19:17:34 följande:
    Vad tror du om vår knodd? :) UL i v. 13+6 

Puffar bara:) bilden ligger en sida bak.
  • Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 19:03:13 följande:

här är sonens ( enda jag har bild på) inte lika tydligt men de stora långa vita är lårbenet å under är en snopp. ut kom en bebis med snopp sen

fick inga bilder vi fick filmer så har gjort bbilder från filmen hehe

Så snällt att du ville dela med dig! Glad Tack!
  • Mollytjejen
    Mollytjejen skrev 2013-03-04 18:37:53 följande:
    Vad tycker du om våran lilla plutt?? KUB bild, vecka 13+0.. (Det står 12+5 på bilden, men efter att hon har mätt allting, så ändrade hon det till 13+0)..

Jag puffar också :=) Bild en sida tillbaka :=)
  • Knappöga

Kan du se nåt på bilden jag la in här 4 mars?  UL v 18-19, eller måste du se mer av kroppen för att kunna gissa på huvet? :)

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!