Inlägg från: Molly1976 |Visa alla inlägg
  • Molly1976

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Hej vad skoj, du får gärna gissa på mina bilder. Vi har inte kollat könet. Idag är jag i 30+0.

vecka 12+4:

v 19+3:

• Molly1976

Här kommer första bilden igen, uppförstorad.

Jag har själv hela tiden trott att det är en flicka, men det är ju bara en känsla jag har.

• Molly1976
    DragonWoman skrev 2013-02-25 10:43:40 följande:

Gah, blir galen. Mina bilder blir så små?

Bilden är från v 19 iaf.... ska se om jag på något sätt kan lösa mysteriet med små bilder om det behövs en större bild!
    Jag förstorade upp min. När du laddat upp den här, tryck på bilden så du får små rutor att dra i , i hörnen. Sen postar du inlägget.
  • Molly1976
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:50:44 följande:
    Nu vet jag inte om jag gissat på alla? Blir lite förvirrad, isf får ni säga till!

Sen är det några som inte har lagt upp någon bild, så er har jag inte svarat utan kolla om du inte fått svar om bilden är med!

Kul att ni hör av er om det stämde på era bebisar, läsar alla men har inte svart till er! Men ett jättegrattis iaf :)

Har inget internet än, men kan surfa lite från mobilen till datorn ibland :) 
    Hej igen. Du har gissat på mina en gång, men skrev något om att första bilden var så liten. Så jag la in den en gång till, fast större, och skulle gärna vilja höra vad du tycker om den. Tack!
  • Molly1976
    jagärglad skrev 2013-03-02 08:02:17 följande:
    Jag gissar pojke, grattis :)
    Tack för svaret!
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!