• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Och fint som helst att få plus på Stickan just denna gång! :) Fortsätter att hålla tummarna! Håååårt! :) Känner du av något annorlunda? KRAM!

• Morris79

Men åh neeej... Vad fan liksom! :( Trodde att du hade plus på g... Supertrist Fjant! Stor kram till dig!!!

• Morris79

Fjant: Förstår det :( Så himla trist att mensen kommer varje månad... Själv är jag nog mitt i ÄL så vi får väl se... Har dock inga höga förhoppningar om att det kommer gå denna gång heller... :(

• Morris79

Hur går det för alla? Här är det snart BIM och jag tror inte att det gått denna gång heller :( Testat att tempa denna månad och nu är tempen på väg ner efter höjning vid ÄL

• Morris79

Vilket är detsamma som; Mens på g :( Fan vad trööött jag blir!!! :( Känns inge kul längre... Sjunde försöket på ingång med andra ord...

Kram till er!

• Morris79

Känner verkligen igen mig i det du skriver, känslan av att ge upp samtidigt som man sååå gärna vill... Varför kan det inte bara gå?! Tror att jag ska hoppa test och grejer jag med, är i Frankrike runt ÄL och orkar inte hålla på att testa och ha mig där!

Försök sju... :(

STOOOR kram till dig!

Ps. Känns som att det bara är du och jag kvar i tråden!

• Morris79

Tack för peppen Bianca! Jag hoppas att du har rätt... Längtan är stor!

Hur är det med dig? Vilken vecka är du i nu? :) Stor Kram!

• Morris79

Wow! 18+3! Härligt! Så glad för din skull vännen! :) Spännande att ta reda på om det är en pojke el flicka :) Vad tror du?

Här kom mensen idag... Nästa försök blir sju... Tror snart att vi ger upp! Kanske var det aldrig meningen att vi ska få barn, vad vet jag?!

Mååånga kramar!!!

• Morris79

Tack för dina peppande rader, du är så himla gullig :)
    Känns tufft med ännu en mens men precis som du skriver så är vi ju fortfarande inom tidsramen för vad som är "normalt" och vi har ju blivit gravida en gång innan så vi vet ju att det går... Vi sticker till Frankrike om ett par veckor så nu skiter vi i både ÄL-test och tempningar och så får vi se vad som händer! Blir kanske en "made-in-france-baby ;)

Fika i Oskarshamn lät också mysigt :)

Tänk om det är en liten flicka där inne, sååå mysigt :) Snart får ni veta! Stor kram till dig och magen!

• Morris79

Har aldrig varit i Frankrike så det ska bli jättekul :) Vi ska åka till Södra Frankrike, 3 timmar från Paris! Blir sol och bad och massa ost och vin ;) Man får ju passa på... ;) Ska ni göra något mysigt? :)

Var så himla deppig igår, känns som att det aldrig blir vår tur men idag känns det bättre! Alla vänner som var gravida samtidigt som mig har fått sina bebisar nu, känns hårt...

Hur mår duuu? Växer magen och hur är det med illamåendet? Klappa fina magen från mig!

Håll kaffet varmt, kikar kanske förbi ;)

KRAM!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013