• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Jag vet, sex månader är väl egentligen ingen tid men känns som en hel evighet! :( Varannan till var tredje dag blir det denna gång! :) Körde ni var tredje dag hela månaden? Även kring ÄL?

Jobbigt att du inte mår bättre men skönt att komma igång och jobba ändå kanske?! Var bara rädd om dig och ta inte ut dig allt för mycket! Finns bara en av dig! :)

Kram till dig och magen! :)

• Morris79

Första gången jag blev gravid var det inte planerat så därför har jag ingen större koll på hur det gick till, haha! Vi har alltid haft ganska mycket sex men frågan är om vi inte hade det lite mer sällan just när jag blev gravid?!

Funderar på att skippa ÄL-tester denna månad, hjälper ju ändå inte :( Sen är det ju samtidigt skönt att veta exakt när ÄL är!

Mm, får jätteont i magen så det är nog inget alternativ tyvärr :(

KRAM!!!

• Morris79

Emhsie: Hur har det gått? Hoppas på plus! :)

Bianca: Imorgon är mensen över och väntan på ÄL tar vid :) Hur är det med dig? KRAM!

• Morris79

Åh hjärtat! Är säkert ingen fara även om jag såklart förstår att du oroar dig! :( Hoppas att bebisen snart buffar där inne så att du känner honom/henne! :) STOOOR kram!!!

Deppas här med... Fått för mig att det aaaldrig kommer bli bebis... :(

• Morris79

Bianca; Åh vännen! Förstår att det är jättejobbigt att må dåligt och känna oro! :( Är du och mannen din vänner igen? Hoppas! Har du känt av mer smärta i magen? Tänker på dig ofta och hoppas sååå att du kan få känna lugn och lycka! Vilken vecka är du i nu?

Jag har köpt hem ÄL-tester denna månad också men vet inte om jag ska strunta i dem och så försöker vi ha sex varannan dag istället?! ÄL börjar närma sig varje fall, alltid lika pirrigt varje månad! :) Varit extra depp den senaste veckan, i torsdags skulle vår lilla bebis kommit om allt gått som det skulle...

Har semester om fyra veckor så ett bra tag kvar :( Du? :)

BAMSEKRAM!!!

• Morris79

Fjant; Jag väntar på ÄL, kommer nu i dagarna! Sjätte försöket... Suck!

Hur har det gått? Håller tummarna för INGEN mens! :) :) :)

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013