• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Längtar också till det :) När man vet att allt är bra med bebisen och så! Känns som en hel eeevighet tills kub... Tiden sniglar sig fram!

Hur mår du idag? :)
    Ha en solig och skön söndag!

• Morris79

Bianca; Men åh vännen! Vad har hänt? :( Fick en klump i magen när jag läste dina rader... STORA och VARMA Kramar!

JOBBIGT med illamåendet, stackars, stackars dig! :( Hoppas att du kan få HP, håller tummarna!

Jag mår bra, supertrött och molvärk men annars fint :) KUB är den 4 oktober, på min födelsedag :) Hoppas sååå att allt är bra med lillbebisen då!

• Morris79

Usch! Stackars er! Förstår att det måste vara jättejobbigt :( :( Ska tänka på dig imorgon, massor!!! BAMSEKRAM!

• Morris79

Hur mår du Bianca? :(

Här är det skit! Fick en blödning tidigare ikväll... Nu har det stannat av lite och är mest brunt... Tror du att det är kört?

• Morris79

Tack för dina tankar vännen!!! de behövs!

Blödningen stannade av ganska fort igår, nu är det bara en brun flytning... Ännu varje fall... Inte varit uppe och rört mig idag!

Känner mig sjukt deppig och ledsen...

Skulle haft min mens förra helgen tror jag, så det är kanske lite sent då för att vara en genombrottsblödning?!

Ringde gyn igår och de bad mig bara att avvakta eftersom jag inte hade ont... Men det hade jag ju inte förra gången heller... :(

Usch, vill bara gråta!!!!!!!!!!

• Morris79
    Bianca1 skrev 2013-09-13 19:10:54 följande:

Hur går det för dig?? Ont? Mer blod? Du kan inte åka in ändå?

Idag har jag bara haft sparsam brun flytning och inget ont. Hade jag inte igår heller. Vet inte vad jag ska tro, är så himla orolig :( Varför kan inte allt bara vara bra?!
  • Morris79

Nu har även de bruna flytningarna slutat, jätteskönt! Oron finns dock kvar... Har inte åkt in och kollat, väntar lite! Glädjen över allt har verkligen fått sig en törn, känner mig mest orolig och ledsen nu!

• Morris79

Tid hos BM den 26/9, om två veckor!

Tror du att det finns en chans att allt är ok? :(

KRAM!!!

• Morris79

Blödde ju också rött i torsdags kväll som ganska snabbt övergick till brunt! Har inte heller några bra erfarenheter av att blöda... Tänk om det är ännu ett MA... Tänk om jag inte kan få barn... Tänk om...

Blir dryga veckor innan BM-besöket och inte ens då kommer man ju få veta om allt är ok. :( Fy tusan för detta!!! Har lite, lite brun flytning idag men den är minimal och betyder ju gammalt blod! Måtte vår lilla bebis leva!!!

• Morris79

Åh! Tack Fjant, hoppas jag med!!! Håll tummarna är du snäll!

Hur går det för dig/er?

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013