• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Vilka underbara nyheter!!!! :) Jätteglad för din skull :) :) :) Vad skönt att allt såg bra ut vännen! :) Denna gång går det vägen!

Trist med feber, krya på dig!

Här är mensen återigen på väg! Skiter snart i detta, är kanske inte meningen att jag och mitt hjärta ska ha några barn...

• Morris79

BIM på söndag men testade redan idag, negativt som vanligt... :( Fan liksom, varför vill det aldrig ta sig??? Känner mig sjukt ledsen och uppgiven...

Hur går det för er andra?

• Morris79

Bianca, tack för ditt stöd vännen! :) Det behövs!!! Ska försöka att inte ge upp riktigt ännu...

Mina föräldrar

• Morris79

Halva försvann :/

Mina föräldrar och syster kommer på fika i eftermiddag, ska baka en jordgubbstårta tänkte jag :) Vad ska du hitta på? Och hur mår du??? :)

KRAM!!!

• Morris79

Låter som att ni har haft en mysig dag :) Hoppas att du inte mått allt för illa! Syns det något på magen? :)

Vi har haft superfint väder, härligt! :)

Ha en fin helg du med, KRAM!

• Morris79

Förstår hur du känner Fjant, samma här! Så jävla drygt! :/ Blir liksom inge kul när mensen kommer månad ut och månad in! Lycka till i helgen, denna gång SKA det gå :)

Åh! Mysigt att magen syns även om det kanske är jobbigt att redan vara stor?!
    Härligt att du fått må okej idag

• Morris79

Tack vännen! Vad gullig du är :) Känner typ ingenting... Mest bara en likgiltig känsla och "vi kommer nog aldrig få barn"... Ska prova varannan dag denna månad och se om det fungerar bättre?! Kanske ligger något i det du skriver?! :) Blir sjätte försöket nu! Håll tummarna!

Hur mår du? :)

Stor kram till dig!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013