Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Vet känslan... :(
Håller tummarna för dig/er nu! Om två veckor blir det myyys och HEJ bebis!!!!!!! :) KRAM!
Vet känslan... :(
Håller tummarna för dig/er nu! Om två veckor blir det myyys och HEJ bebis!!!!!!! :) KRAM!
Här är mensen på gång, så jävla deppigt! :(
Vet hur du känner... Här är mensen på gång igen... Fan liksom!!! Orkar inte! :( Nästa ÄL blir vårt fjärde försök... Gah! Tänk om vi aldrig blir med barn igen :( :( :(
Bianca1: Tänkte på dig idag, hur mår du??? :) :) :)
Här lunkar det på, precis haft mens :( Snart dags för ÄL men har nästan gett upp hoppet... Suck! :(
Bianca1: Typiskt att det blev en felbokning till ditt BM-besök men skönt att du kan få komma till rätt BM nästa gång :) Håller tummarna för att du kan få ett ul då :)
Förstår din oro och vill inte förminska den för jag hade varit och känt precis likadant :( Försök att njuta så mycket du kan och se ljust på framtiden - Tror att du kommer få en liten lussebulle :)
Jag testar bara med ägglossningstest, inte testat att tempa! Jag känner mig smått uppgiven, känns inte som att det blir någon bebis för oss... :( Suck!
KRAM på dig!!!
Bianca1: Mår inte riktigt bra av den där hostmedicinen så jag får nog hoppa den :( Sex dag innan glad gubbe hade vi förra månaden :( Usch vad depp och tråkig jag känner mig! Känns som att jag bara vill lägga det åt sidan! Kram till dig!
Bianca1: Hoppas att det blir så här med! :) Nu är det snart dags för ÄL varje fall så vi får väl se! :)
Tack! :)
Fjant: Skit också, trist med mens :( Tror att Bisolvon är slemlösande och därför gör det lättare för de små spermierna att simma ;) Men det är bara vad jag tror?!
Stort grattis!!! Vad kul :) Håller tummarna för att allt går vägen denna gång! :) Bamsekram!
Linniscarlsson: Stort grattis :) Vad mysigt och KUL med ett litet frö i magen! Det finns hopp med andra ord... Misströstar ganska mycket för tillfället, känns som att det aldrig kommer bli bebis för oss :( MA i december och har försökt sedan dess utan resultat!