Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Fjant: Första barnet för oss också! Förstår att du vill hålla nere förväntningarna men man är ju också så sjukt spänd på om det blivit en liten bebis eller inte! Håller tummarna för er!!!
Fjant: Första barnet för oss också! Förstår att du vill hålla nere förväntningarna men man är ju också så sjukt spänd på om det blivit en liten bebis eller inte! Håller tummarna för er!!!
Bianca1: Har inte börjat testa och vet inte om jag kanske hoppar att göra det denna månad. Ska till gyn på mån och bli undersökt för cellförändringar som jag har så jag väntar tills efter det varje fall. Har ju haft ägglossning runt dag 20 de andra ggr och jag är bara på dag 10 ännu.
Tack! Hoppas jag med! Kram på dig! :)
ärdetnintur2013: Min första ägglossning efter skrapningen kom när jag ff blödde så det var kanske så för dig med. Hoppas kan man ju, så att allt kört igång som det ska :)
ärdetmintur2013: Hur segt som helst :( Håller tummarna för dig nu! Börja hellre testa för tidigt än för sent så missar du den inte! Lycka till :)
Fjant: Åh, spännande! Håller tummarna för er! :) Kram!
Själv har jag varit på gyn idag och kollat mina lätta cellförändringar! Tydligen verkade de bero på en inflammation på livmodertappen som jag hade när cellprovet togs i november! Cellprovet togs när jag var gravid och hade blött en månad på grund av ett hematom! Läkaren såg ingen konstigt när hon gjorde kolposkopin, sååå skönt! Tog bara ett nytt cellprov så nu hoppas vi på det bästa! Fick OK att baka liten bebis, känns också jätteskönt! Läkaren kikade med vul och jodå, snart ägglossning på G så nu blir det myspys i veckan :)
Tack! Känns sååå skönt :) :)
Hur går det för dig? När är BIM? :)
Fjant: Haha, tack! :)
ärdetmintur2013: Tack! Känns jättebra! :) Hur går det för dig?
Fjant: Åh nej! Trist! :( Men nästa månad, då blir det liten bebis :) kram!
Bianca1: Ge inte upp hoppet än! :) Hemsk mardröm! När man drömmer sådär sitter det i en hel dag :/ Kram!