Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Men åååh! Vad spännande!!! Tänker på dig, MASSOR!!! Snart får ni träffa er prins! :D Tusen kramar!
Men åååh! Vad spännande!!! Tänker på dig, MASSOR!!! Snart får ni träffa er prins! :D Tusen kramar!
Fjant; KLART att du har rätt till det! Vi finns ju här för att stötta både i det roliga men även i det jobbiga! Förstår din frustration och ledsamhet till 100%!!! Känner verkligen med dig! Vilket försök är ni på nu? Massa, massa styrkekramar!!!!!!!!
Hoppas sååå för er skull. De säger ju att upp till ett år är helt normalt men det är ju ändå en klen tröst :( Ska ni kontakta läkare eller hur tänker ni? Bamsekram!!!
Bianca, hur gåååå det???
Åååh!!! STORT grattis! Vad underbart! :D :D :D Massa kramar och tankar till er!!!
B: Åh! En liten Kevin! Vilken lycka! :) Stort grattis ännu en gång! :) Härligt att ni är hemma
och att alla mår bra! Njut av att vara fyra och må så gott! Var rädd om dig hjärtat! Bamsekram!!!
Fjant; Har på känn att det snart är er tur!!! Det bara måste det vara! Kram till dig! :)
Ja, tänk! :)
V. 21 idag och jag kände nyss lillbebisen bubbla runt i magen :) Haft lite ilningar vid typ äggstockarna idag och lite ryggont, antar att det är växtvärk? Känns det igen?
Hur har ni det där hemma? Hur funkar sömn och matning? Och hur mår du efter snittet?
Bamsekram!!!!!!
Fjant: Faktiskt :D
Bianca; Jag mår fint! Snart v. 23 och idag såg jag fö första gången bebisens buffar utanpå magen! Sååå häftigt :) LYCKA!
Hur mår duuu??? :) KRAM!
Fjant; Hur är läget för dig? Tankar
Och kramar!!!
Hej Bianca! Förlåt att jag varit dålig på att höra av mig, bara varit så mkt på sistone. Allt är fint, v. 25 idag!!! :) Tiden rusar iväg! Mår bra men börjar känna av ryggen lite. Har nog en ganska lugn bebis i magen för det buffas mest lite försiktigt då och då :) Skickar med magbild.
Hur mår du??? :) Tänker på dig!!!
Fjant; Hur har du det? Tänker på dig ofta och håller tummarna!
GOD JUL o KRAAAM!!!
Jobbigt att det strulat men skönt att det går på rätt håll nu vännen! :)
Lagt till dig på Instagram! :D
Absolut! :) Jättekul! Och vad massa fina foton du har!!! Båda dina barn är enormt söta! :) :) :)
Tycker jag med :) Börjat tvivla på om det är en flicka, haha! BM på RUL gissade ju på tjej men tänk om hon har fel ;)
Absolut! En liten prins vore toppen det med! :)
Men åååh! Hurra! Stort grattis! Vad spännande :) När vi plussade fick vi också ett ganska svagt streck och då var jag fem dagar sen! Kan tyvärr inte se ditt foto på mobilen! Håller tummarna för att det är ett litet frö på g!!! :)
Men åh nej :( Vännen! Fy vad jobbigt!!! Kan du inte ringa gyn imorgon och be om att få komma in och göra en koll? Dom kan kanske mäta hcg-halten i urinen eller något? Tänker på dig!!! Stor kram!
Gör det!!! Efter ett MA har man RÄTT att bli extra omhändertagen, det tycker varje fall jag! Tänker på dig och hoppas sååå på det bästa! Kram!!!
Åh... Tänker på dig! Massor!!! STYRKEKRAM!