Alla vi som väntar smått i september 2013
En diskussions/bildtråd för alla som väntar barn i september, oavsett vart i landet man bor! Skriv gärna om allt möjligt, ultraljud och illamående och allt som faller er in!
En diskussions/bildtråd för alla som väntar barn i september, oavsett vart i landet man bor! Skriv gärna om allt möjligt, ultraljud och illamående och allt som faller er in!
Nu på fredag ska jag på första familjegrupp träffen. Ska bli kul o se vilka mer det är som har bulle i ugnen här i Trollhättan! ð???
Hoppar med i denna gruppen! Bor i Sthlms innerstad och väntar en liten tjej den 29 september. Ngn mer som är från Sthlm? Kram
Hej igen, nu har jag hittat tillbaka till denna sida.. jag har äntligen kommit ur mitt illamående och även fått börja med järn tabletter nu så nu mår vi bra. Hur går det för dig?
Åh Vad skönt att illamåendet är bättre :) är mycket bättre med mig, men inte helt bra ännu! Äter fortfarande medicin men mildare nu, har försökt sluta tre ggr men det har inte funkat, börjar kräkas och mår mer illa om jag inte äter medicinen! Men det här illamåendet som jag har nu går att leva med, 19 veckor kvar nu :)
jag har foglossning och det sitter ju i bäckenet .. har redan jobbigt att få på mig byxor och skor ..