• missL

Alla vi som väntar smått i september 2013

En diskussions/bildtråd för alla som väntar barn i september, oavsett vart i landet man bor! Skriv gärna om allt möjligt, ultraljud och illamående och allt som faller er in! Solig

• Svar på tråden Alla vi som väntar smått i september 2013
  • Pallesh
    Selinam skrev 2013-04-07 15:29:19 följande:
    Vad mysigt. Jag längtar verkligen till det :)

Jo de är ju verkligen mysigt när man börjar märka av de lilla livet där inne :) är det ditt första barn?
  • Pallesh
    Findus1 skrev 2013-04-07 22:55:49 följande:
    Va härligt!! :D

Visst är det :D när är din BF? :)
  • happykiid

Lämnar tråden då jag flyttades på rul till 28 augusti :) lycka till allihopa!!! Kramar:)

• SadAngel

Var på ul ni den 9nde och bf blev 6/9, vad som gömmer sig där inne håller jag hemligt tills han/hon kommit ut =)

• Pallesh
    Findus1 skrev 2013-04-10 11:36:27 följande:
    Det är den 8 september! :)

Å va kul! :D
  • GladTrollunge
    Findus1 skrev 2013-03-30 01:58:52 följande:
    Blev nästan lite paff när jag läste detta... Men! det är ju jag som bor i trollhättan och väntar barn den 8 september. ...och dessutom har tid för RUL den 10 april! hahah vilket sammanträffande! :) ...glömde nästan för en sekund att jag inte är 25 längre utan 26! hahah kul iallafall! :)

Vem vet, vi kanske ses på BB sen?  ;) 

Haha häftigt! Bf blev flyttat en dag så den 7 septemer :)

Ja de vet man aldrig.

Så häftigt att se den på skärmen. Tog ni reda på vad de var för något?
  • Findus1
    GladTrollunge skrev 2013-04-13 14:04:49 följande:

Haha häftigt! Bf blev flyttat en dag så den 7 septemer :)
    Ja de vet man aldrig.
    Så häftigt att se den på skärmen. Tog ni reda på vad de var för något?
    BF blev flyttad bak tvådagar för oss så vi väntar den 10 september istället. Men det är ändå rätt nära varandra!! Va kul... Skrattande

Visst var det häfftigt på ultraljudet!! jag blev helt rörd o fälde en tår, antingen pga av hormoner i överflöd eller för pollern. Tungan ute
    Vi frågade inte efter könet för vi var överäns om att det ska få bli en överraskning. Men jag tror nästan att jag anade en liten snopp på rul... fast nu i efterhand så tror jag snarare att det måste varit navelsträngen jag såg i en konstig vinkel. Nästan alla vi träffar säger att jag har en typisk tjejmage... vi får se, spännande spännande!

Kommer ni bokvar här i trollhättan? isf skulle vi kunna gå på barnvagnspromenader ihop!Flört Längtar så till september!Glad 
    Trollunge på väg!
  • GladTrollunge
    Findus1 skrev 2013-04-14 10:41:19 följande:
    BF blev flyttad bak tvådagar för oss så vi väntar den 10 september istället. Men det är ändå rätt nära varandra!! Va kul... Skrattande

Visst var det häfftigt på ultraljudet!! jag blev helt rörd o fälde en tår, antingen pga av hormoner i överflöd eller för pollern. Tungan ute
    Vi frågade inte efter könet för vi var överäns om att det ska få bli en överraskning. Men jag tror nästan att jag anade en liten snopp på rul... fast nu i efterhand så tror jag snarare att det måste varit navelsträngen jag såg i en konstig vinkel. Nästan alla vi träffar säger att jag har en typisk tjejmage... vi får se, spännande spännande!

Kommer ni bokvar här i trollhättan? isf skulle vi kunna gå på barnvagnspromenader ihop!Flört Längtar så till september!Glad 
    Ja verkligen!! Ja fällde en glädjetår när jag gick ut från näl. Alla spänningar och nervösiteten som släppte antagligen. Här blir det också en överraskning. Men tror de var en tös :P  ska bli spännande detta :)

Jajamän vi kommer allt finnas kvar i thn :) Ja de hade varit riktigt kul att ha någon att promenera med. Längtar så till september :D 
  • Lilla du

Vad roligt att se att folk har varit på ultraljudet. Jag får vänta ca två veckor till. då är jag i v20+4. vi hoppas på att få se vad det är för kön

Svar på tråden Alla vi som väntar smått i september 2013