Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
"Min fru har egentligen aldrig varit speciellt sexintresserad (i vårt förhållande). Visst hade vi sex i början av vårt förhållande och under de första åren. Men med barnen så minskade hennes intresse från tidigare låg nivå till mer eller mindre 0 och i takt med att dom blev större så tilltog inte hennes engagemang för det sexuella utan istället fyllde hon tiden och fokus med annat. Inget konstigare än så."Det är inte alls ovanligt att man tappar sexlusten när man får barn. Det händer ganska många.
Men jag förstår ändå inte varför hon valde att gå bakom din rygg och ha sex med andra istället för att göra det med dig när hon fick lusten tillbaka.
Om hon hade problem med något i er relation så borde hon ha talat om det för dig istället för att vara otrogen.
Hur ser hon på att du har sex med andra?
Jag tänker,som även Anonym (Anna) skriver, att det kanske är så att du har varit den som haft störst sexlust i dina relationer och fått tjata till dig sex och därför inte trott dig förtjäna det.
Jag tänker också att om allt annat fungerar i er relation så kanske ett öppet förhållande vore något för er.
Du ska inte behöva gå utan sex för resten av ditt liv bara för att din fru inte vill ha sex med dig. Du förtjänar mer än så. Tro det eller ej.