Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Anonym (insikt) skrev 2013-07-01 14:12:46 följande:
Tycker inte alls att det är det bästa alternativet för TS och TS fru i den här historien som förövrigt är helt osannolik men samtidigt gripande. TS fru sexstrejkade under flera år så att TS till slut tappade sin sexlust. TS fru återfick sin - hux flux efter kanske 10 års torka - då hon helt oförhappandes/otippat fick en okontrollerbar åtrå till en kollega (styrelsemedlem) och började ligga med honom. Och nu ska tydligen TS behöva leva med dåligt samvete över att hans fru inte får leva ut sin sexlust. Tycker ärligt att hon låter som värsta ragatan och egoisten som inte en enda gång frågar vad hon kan göra för TS och deras gemensamma relation utan nu går och deppar över att hon inte får ligga runt. Fy Blä!
MIcke - du är värd ett bättre öde än det din fru utsätter dig för! Jag upprepar vad jag sagt förut. Om hon älskar dig borde hon vara beredd att göra vad som helst för att få behålla dig och ha er relation kvar. Men du har inte presenterat ett enda bevis på att så är fallet utan du beskriver istället en kvinna som enbart tänker på sig själv och alltid sätter sig själv och sina egna behov främst.