Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
du har svarat ovan att ni har ett väldigt nära och ärligt förhållande med utbyte av tankar, känslor osv. Dessutom skriver du att ni är väldigt förtroliga med varandra.
Jag tror dock att du ännu inte talat om för din fru att du kom på dem på kontoret i december och att du då fick tillfälle att bevittna hennes fulla sexuella potential.
Du borde ta upp detta till diskussion med henne så att hon är medveten om att du vet vad hon är kapabel till när det gäller sex. Ni borde prata om sex nu även om ni inte gjort det tidigare.
Trots att hon nu vet att hon kan uppleva och uppskatta sex så fortsätter hon ju att förvägra dig sex som tidigare i ert liv! Varför gör hon det nu när hon vaknat upp till att sex är härligt.
Det borde ju kunna bli ännu härligare med den hon älskar då även kärlek kommer med i bilden och inte bara kåthet.
Varför lägger hon inte ut lite försiktiga trevare mot dig?
Nej sex skall man ha med en älskare inte med sin älskade man!? Hur tänker hon egentligen? Ni skulle efter lite sexterapi och träning kunna ta sexet till mycket högre höjder än hon kan uppleva i smyg med sin "pappa".
Är hon inte sugen på det? Varför kommer hon inte på detta självmant? Du måste bjuda in henne Micke! Det kan bli hur underbart som helst i slutänden.
Försäkra dig om att hon älskar dig i handling också och inte bara läpparnas bekännelse!
Stå på dig Micke, Lycka till?
Försäkra dig snarast att du inte deltar i sveket mot Pappans familj! Ni är fyra st. Din fru och pappan som deltar, terapeuten som uppmuntrar och du som känner till och givit ditt godkännande. Skrämmande!
Jag tror inte ett ögonblick att pappan får ha sex med din fru med sin frus godkännande! Kolla själv med hans fru!