• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • vampyria2

Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt Skrikandes
    Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på Cool 

• Pallas
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:44:17 följande:
    Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt Skrikandes
    Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på Cool 
    Med risk för att få FL-mobben på mig så måste jag erkänna att det där lät fett med najs!
  • vampyria2
    Pallas skrev 2013-02-02 18:48:13 följande:
    Med risk för att få FL-mobben på mig så måste jag erkänna att det där lät fett med najs!
    Hehe jag vet men är tillräckligt stor för att våga stå för det...i vilket fall när jag har druckit två folk öl haha
  • fortsätt paddla

Är dammig.
    Är värd en öl.

• Pallas
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 18:51:32 följande:
    Är dammig.
    Är värd en öl.
    Skål påre'!
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:23:55 följande:
    Eller min 19 åring kommer hit snart med några vänner, dotter ska vara nykter för hon ska jobba som bartender i kväll, så jag och hennes vänner ska vara lite odrägliga och följa med och hålla henne sällskap på jobbet = jag måste sköta mig någorlunda efter som jag trotts allt är hennes mor men har lovat att följa med så nån jäkla öl tänker WT-morsan minsann dricka ändå Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Klart man ska med och se så att ungarna sköter sig!

Fast jag tycker nog inte du behöver överdriva din egen skötsamhet, hon jobbar som bartender och är nog rätt härdad.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • M C
    Är dammig.
    Är värd en öl.
    Bara en? *palmface* 
    Undo these cuffs and I'll show you
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:44:17 följande:
    Det krävs vana. Jag gör det sommartid när det går att sitta ute på altanen. Har tom lyckats måla naglarna samtidigt en gång. 

Dock funkar inte alltid denna multitasking, och då kan det bli lite meckigt och...eh, sulligt.  

Sulligt = geggigt, söligt, smetigt och allmänt stökigt. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    Är dammig.
    Är värd en öl.
    Då är jag nog värd en öl jämt.  Det är ofta dammigt här.
  • fortsätt paddla

Duschad. Inte dammig längre.
    Slipdamm Kim:) Dammråttor och elefanter är vardagsmat här.
    MC: två öl och yoghurtgodis? ( jag är inte så stoor)

Svar på tråden "Nu är jag full..."