• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • taquine

Ja ja jag här här nu sötisar ska bara bli färdig med Gert  Fylk... någontingKräks

• mycketsaft
    taquine skrev 2013-03-01 20:46:16 följande:
    Ja ja jag här här nu sötisar ska bara bli färdig med Gert  Fylk... någontingKräks

Aha, du sitter på fl medans du väntar på att han "ska bli klar"?
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-03-01 20:49:25 följande:
    Åhhh va jag vill bli full  *återgår till gladiatorerna med barnen*

Lider med dig..
  • taquine
    mycketsaft skrev 2013-03-01 20:49:23 följande:

Aha, du sitter på fl medans du väntar på att han "ska bli klar"?
     Vampyria ville ju ha Robert A då tänkte jag jag kunde vara solidarisk och ta den fula kompisen, men nä jag fixar nog inte det även om jag druckit en del vin , ( Gud vad jag svamlar )
  • mycketsaft
    taquine skrev 2013-03-01 20:55:58 följande:
     Vampyria ville ju ha Robert A då tänkte jag jag kunde vara solidarisk och ta den fula kompisen, men nä jag fixar nog inte det även om jag druckit en del vin , ( Gud vad jag svamlar )

Men det var ju snällt av dig att tänka på honom med. Förstår dock om det kan vara svårt att ha inlevelse i samlaget..
  • Feltryck01

Mm men jo. Här ska man hålla sig nykter i typ sju veckor. Lägg till de tre veckorna sen jag drack sist, totalt 10 veckor. Skitabra. Kan ju lika jävla gärna bli nykterist...

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-03-01 21:20:18 följande:
    Mm men jo. Här ska man hålla sig nykter i typ sju veckor. Lägg till de tre veckorna sen jag drack sist, totalt 10 veckor. Skitabra. Kan ju lika jävla gärna bli nykterist...
    Varför ska du vara nykter så länge för?

Jag har köpt champagne, men jag vet inte om jag har lust.
    There's a frog on every coin?!
  • Feltryck01

Ska inte dricka så länge jag tar mina piller, för det kan höja blodtrycket och blabla. Sen blir jag ju så inihelvetes röksugen av det

Svar på tråden "Nu är jag full..."