"Nu är jag full..."
Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen. Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera...
Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen. Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera...
Hoho är det ingen här i dag eller...jag tänkte ta en öl nu, jag kan väl inte vara ensam om det eller
Jag har blivit nykterist
Jag tänkte nog ta lite vin snart, men jag vill kanske ha lite mat först.
Problemet är att vi är utan barn hemma, båda är lata efter att ha fnulat och flängt runt, och ingen orkar riktigt göra något. Jo, jag har lagt (färdigskalade, skjut mig) räkor på tining, men har inte kommit längre än så.
Det var bandy på tvn, och så babblade jag med mitt ex i en timme, diskuterade en del med maken, kollade av farmville och lite trådar här och...jo. Så ser statusen ut nu.
Eller min 19 åring kommer hit snart med några vänner, dotter ska vara nykter för hon ska jobba som bartender i kväll, så jag och hennes vänner ska vara lite odrägliga och följa med och hålla henne sällskap på jobbet = jag måste sköta mig någorlunda efter som jag trotts allt är hennes mor men har lovat att följa med så nån jäkla öl tänker WT-morsan minsann dricka ändå
Å.
Sushi.
*suck*
*dricker lite vin*
Jao! Skål, då! Laddar för att rensa lite i garaget, så jag förhoppningsvis kan laga bilen imorgon.