• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • M C
    fortsätt paddla skrev 2013-02-01 23:00:22 följande:
    Gladiatorerna...finns det fortfarande?
    Vet ni, jag har inte kollat annat än barnprogrammen i ca två veckor. ( barnprogram är fl tid;))

Nystart. Bedrövligt.
    Undo these cuffs and I'll show you
  • Graboid
    M C skrev 2013-02-01 22:59:09 följande:

*håller frågande fram bibben*
    Bibben? Öl? När jag googlade dök det upp bilder på hästar och Justin Bieber, men jag tänker anta att det inte är det du vill bjuda mig på. ;)

Men skuttar du hit med en smaskig mörk rom eller en ljus härlig öl så tackar jag inte nej, jag är inte den som är den. ;) 
  • Graboid
    kapten howdy skrev 2013-02-01 22:59:53 följande:
    Så säger alla tjejer. Sen sitter de på tv4play och trycker och pausar. Och trycker och pausar. Skrattande

Tssss...när jag tittade på gladiatorerna så fanns inte tv4play. :P Men ska jag vara så där tråkigt seriös så tilltalar inte den kroppstypen mig. Finns mycket bättre godis där ute! ;)
  • fortsätt paddla

Feltryck: men...Antikrundan är bra. Även den engelska varianten...

• Beaker
    M C skrev 2013-02-01 22:52:10 följande:
    Vi höjer rösten ett tag, sedan ber vi om ursäkt. Direkt. Den som säger förlåt först har vunnit.
    Precis som vi.
    kapten howdy skrev 2013-02-01 22:53:57 följande:
    Naaaajj.... Det finns faktiskt snygga gladiatorer. *lovar*
    Naajj, jag gillar inte muskelberg.

• Graboid
    fortsätt paddla skrev 2013-02-01 23:00:22 följande:
    Gladiatorerna...finns det fortfarande?
    Vet ni, jag har inte kollat annat än barnprogrammen i ca två veckor. ( barnprogram är fl tid;))
    Apropå barnprogram, min dotter tvingade mig att se Amigo Grande, heter det så?, idag. Jag ville slå någon hårt! Vem? VEM? Vem kommer på något sådant program och varför sänds det? *ryser fortfarande*
  • kapten howdy
    Beaker skrev 2013-02-01 23:06:36 följande:
    Precis som vi.

Naajj, jag gillar inte muskelberg.

Men om vi ändrar spelreglerna lite..?

Om du (tjej/dam/tant)skulle vara kille för en dag och inte haft 6 på en vecka samt bara råka befinna dig på en inspelning för gladiatorerna??

Nå?
  • fortsätt paddla

À à amigo... Menar du det när barnen åker ut i en...var det soptunna. Och programledaren verkar som han går på något olämpligt?

• Feltryck01

Angie, nja, nudlar blir det för mig. Inte mycket till middag direkt, men nåväl! Jag hoppas också ni får en fin kväll, det är du värd kära du!
    Paddeln, javisst är det! Känner mig bara som en tant när jag tittar på det och blir överförtjust över gamla fickur.. :S

• M C
    Graboid skrev 2013-02-01 23:04:14 följande:
    Bibben? Öl? När jag googlade dök det upp bilder på hästar och Justin Bieber, men jag tänker anta att det inte är det du vill bjuda mig på. ;)

Men skuttar du hit med en smaskig mörk rom eller en ljus härlig öl så tackar jag inte nej, jag är inte den som är den. ;) 
    Bag In Box.
    Så enkelt och så lite retur.
    Miljövänligt!

Jag gillar att inspektera vältränade kroppar, men de får inte se löjliga ut. *proklamerar*      
    Undo these cuffs and I'll show you
Svar på tråden "Nu är jag full..."