• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Beaker
    Graboid skrev 2013-02-01 23:07:09 följande:
    Apropå barnprogram, min dotter tvingade mig att se Amigo Grande, heter det så?, idag. Jag ville slå någon hårt! Vem? VEM? Vem kommer på något sådant program och varför sänds det? *ryser fortfarande*
    Är det en hemsk update av gamla Amigo? För det jävla programmet hatar jag!

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:11:26 följande:
    Angie, nja, nudlar blir det för mig. Inte mycket till middag direkt, men nåväl! Jag hoppas också ni får en fin kväll, det är du värd kära du!
    Paddeln, javisst är det! Känner mig bara som en tant när jag tittar på det och blir överförtjust över gamla fickur.. :S
    Ingen pizzeria eller nåt öppet?=(

Måste också äta, men vet inte vad.. Men vår mataffär är ju öppen hela natten iallafall=/
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Graboid
    Beaker skrev 2013-02-01 23:12:14 följande:
    Är det en hemsk update av gamla Amigo? För det jävla programmet hatar jag!

" rel="nofollow" target="_blank">

AH, läskigt! Men ja, jag gissar på att det är någon update, eller så hatar jag bara båda programmen.

Jag inbillar mig att programledaren är han som sjöng hej hej monica, men det kan vara ren inbillning, sen är det ett barn, förälder och mor/farförälder som förödmjukas en sväng innan de till slut kastar i en pool och någon vinner. Så spexigt avskyvärt!
  • Feltryck01

Angie, nä, vi har en tre min bort, men den stänger 22, annars är det donken som har öppet till midnatt, men det är en 25 minuters promenad dit jag gärna är utan ikväll :P

• M C
    Graboid skrev 2013-02-01 23:16:35 följande:
    AH, läskigt! Men ja, jag gissar på att det är någon update, eller så hatar jag bara båda programmen.

Jag inbillar mig att programledaren är han som sjöng hej hej monica, men det kan vara ren inbillning, sen är det ett barn, förälder och mor/farförälder som förödmjukas en sväng innan de till slut kastar i en pool och någon vinner. Så spexigt avskyvärt!
    Nej då, Nicke var och är en barnprogamsledare. ALL the way.
    Undo these cuffs and I'll show you
  • Graboid
    M C skrev 2013-02-01 23:11:32 följande:
    Bag In Box.
    Så enkelt och så lite retur.
    Miljövänligt!

Jag gillar att inspektera vältränade kroppar, men de får inte se löjliga ut. *proklamerar*      
    Oh. Känner mig helt efter som aldrig någonsin hört det namnet för en bag in box. En bekant sa Dunken, jag gillar det, känns härligt hempulat. ;)

Men jag kör Aussie, enliters tetra, miljövänligt så det förslår och jag kan inte få värre baksmälla än hanterbart då den bara är på en liter istället för tre. ;)

(Håller med om kropparna, vältränat får plus, men det finns gränser) 
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:18:08 följande:
    Angie, nä, vi har en tre min bort, men den stänger 22, annars är det donken som har öppet till midnatt, men det är en 25 minuters promenad dit jag gärna är utan ikväll :P
    Tråkigt =(
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Giftasvux

En gammal hederlig whisky på fredagen kan få livet i svallning..

• Graboid
    M C skrev 2013-02-01 23:19:00 följande:
    Nej då, Nicke var och är en barnprogamsledare. ALL the way.
    Bah! Varför vill man göra sämst värre? Men å andra sidan så inbillar jag mig att karln kallades något annat.... Det kan hända att jag fortfarande har fel, men jag känner att det borde vara ok att gnälla på båda männen om så vore fallet. ;)
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-02-01 23:19:36 följande:
    Tråkigt =(
    Neejdå, ingen fara på taket, jag får komplettera med en köttbit sen, eller lite ostbågar Skrattande Vad ska du äta darling?
Svar på tråden "Nu är jag full..."